Støttekontakter

 

God lørdagskveld! 

 

Tidligere ønsket jeg å bli støttekontakt! Dette som tillegg til jobben min for å gjøre noe som ga mening på fritida mi. Tidligere hadde jeg vært flyktningguide i tre år. Så var den perioden over..Jeg tenkte: hva med å bli støttekontakt noen timer i uka. Dette får jeg til tenker jeg og meldte meg på kurs og opplæring og kurset ble tatt og alle referanser og slikt var sjekket.. Jeg var klar! 

 

Men i den perioden skjedde det så mye annet..bilen min kollapset og jeg var uten bil i månedsvis. Jeg hadde blitt skilt. Min pappa ble dårligere og dårligere og etterhvert merket jeg at jeg måtte bruke mer tid på mine foreldre. Min mamma begynt å få tegn til å bli dement..En av mine aller beste venner døde helt brått!  Og et år senere ble jeg alvorlig skadet i en sykkelulykke og kom på sykehus med ambulanse og fikk bekreftet tre brudd i bekkenet mitt..Og det var masse masse trening for å kunne gå normalt igjen! Etterhvert døde min pappa og min demente mor ble igjen alene..Så døde min katt som jeg elsket masse og var utrolig glad i …Og to av kattene til mamma døde. Den ene fant hun død i kjelleren i huset en morgen..Så jeg og min bror begravde katten i hagen der ❤️

 

Alt på en gang på ganske få år, så det å bli som en støttekontakt for andre ga jeg på en måte opp.. Jeg hadde nok med meg selv en stund! Og hørselen ble dårligere og dårligere….Hm…

 

Men jeg har sakte og sikkert bygd meg opp et nytt liv..For 6 år siden begynte jeg å blogge..Det angrer jeg ikke på! Fått utrolig mange gode venner her inne, veldig gode venner ❤️ Og også noen skikkelige støttekontakter her på blogg! Den ene er: BUNNY og den andre støttekontakten er: KJERRINGTANKER og den tredje er: GRYENDE  De er alle bloggere som har trodd på bloggen min og heiet meg frem..Utrolig takknemlig for disse tre flotte bloggere og fine mennesker! De har gitt meg trua på å fortsette å blogge, selv de dagene jeg nesten har gitt opp! 

 

Igjen tusen takk til disse tre jeg nevner her!

 

 

Og tusen takk til flotte gode lesere gjennom snart 6 år her på blogg

24 kommentarer
    1. ja jeg skjønner att du har hatt noen tøffe år ,da har en nok med seg selv ja ,men jammen godt du har bygget deg opp igjen og fått det godt,og i tillegg en etterlengtet plasering på bloggen nr 17 det må nesten bli lykketallet ditt :=)

      1. Tusen takk snille deg! Ja, var gøy med en slik plassering i dag. Merket at det
        gjorde godt!
        Vært utrolige mange tøffe år i mitt liv….men man blir herdet og
        lærer masse om livet underveis <3

    2. Jammen hadde du noen heftige år ja….! Da er det greit å ta vare på seg sjøl først! Godt å ha støttekontakter – også på bloggsida! 🙂 klem

      1. Ja, var ikke noen vits i å bli støttekontakt da…
        Måtte støtte mitt eget liv i stedet!
        Støttekontakter er kjekt overalt her i livet…<3 klem…

    3. Takk for gode ord!
      Du er og en god støtte. Heier og kommenterer. Bloggen og folka her har betydd utrolig mye for meg og. Det er flott samhold og en fin gjeng her inne som støtter hverandre når noen trenger det.

    4. Livet er ikke for amatører, det er i alle fall helt sikkert. Og du har virkelig fått solide porsjoner med utfordringer. Jeg er glad for å fått lært deg å kjenne og fått følge deg opp i det øvre skikt på lista. Det er bare så fortjent. 🤗 Lykke til videre. 🤗

      1. Tusen takk,
        Livet mitt har ikke akkurat vært en dans på roser…
        Men man kommer seg opp og stabler seg på beina…og
        videre det går <3 Nå ser jeg fremover og en verden som blir normal og
        vi kan begynne å leve igjen og ha det fint med andre mennesker. Klem og natti natt… 🥰

    5. Flott plassering i dag også, og du har flotte bloggvenner her også! Selv om du ikke ble støttekontakt klarte du likevel å reise deg opp igjen. Alltid trist når dyr går bort og venner dør. Men de gode minnene tar man med seg videre. Jeg er på beina igjen, men å bøye seg er det verre med. Går fremover og ikke fullt så smertefullt som tidligere. Ønsker deg en fin søndag og en god start på uken som kommer. Klem

      1. Tusen takk for flott kommentar. Ja, det er trist. Det med katten min tok jeg
        jeg fryktelig tungt. Det var min aller beste venn i over 15 år. Forferdelig sørgelig.
        Savner han enda. Min pappa savner jeg hver time…jeg var pappajente hele livet.
        Men livet må gå videre..Så bra din helse er bedre…God bedring fortsatt..
        God søndag videre…klem…

    6. Ja av og til, når det blåser som verst på toppen – er det lurest å ha fokus på å ta vare på seg selv. Utrulig godt at du har klart deg så bra ❤
      Godt å ha støttekontakter og noen som har trua på en når det røyner på, ja
      Ha en nydeligvakker søndag ❤ Klemz

      1. Takk, ja jeg ga opp det å hjelpe andre..måtte selv stable meg sjøl på beina..
        Man vokser jo av motgang! <3
        Fine støttekontakter her på blogg! Klemz…

    7. Jeg har jobbet som støttekontakt før og jeg har hatt det hyggelig sammen med dem. Men nå jeg har mer enn nok med selv. Akkurat som deg:)
      Blogging gir mye og jeg har også blitt kjent med mange gode mennesker her som deg:)

      1. Tusen takk, så koselig sagt da…
        Nei, måtte legge det vekk…ble alt for mye for meg rett og slett…
        Men man vokser på sånt! <3
        Klem…

        1. Ja, ikke sant! Jeg skal ærlig innrømme jeg fremdeles har skjermbildet fra min beste-notering, hvis kopi er lagret på nett sånn for sikkerhets skyld, i fall PC’en skulle krasje beyond repair *haha*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg