Stillwater

 

 

Hei dere, det er søndag og Solliv kjører film…Vel gjorde det i går også! Så halve av denne filmen i går kveld, men så ble det sent og jeg måtte krype til sengs. Så resten i dag tidlig! Men synes filmen var litt rotete og jeg skjønte ikke helt slutten. Det kan komme av at jeg delte opp og var litt trøtt i går kveld. Så senere i dag så jeg filmen en gang til. Altså sett samme filmen to ganger på to dager….Kanskje var det at Matt Damon som er supersexy..hehe. 

 

Men altså filmen handlet om en far som prøver å få jenta si frikjent for et mord som hun sier hun ikke har begått. Dette er spennende og språkproblemer som fransk skaper problemer for faren som bor i Oklahoma. Datteren sitter i et fengsel i Frankrike. Vi får også kjennskap til en bydel i Marseille som heter Kalliste, et veldig farlig sted. Frankrike har jeg jo vært mange ganger og også i Marseille. Så det er artig å se kulturen. Bildene har jeg lastet ned fra nettet. Det er jo på en måte litt reklame for denne filmen så låne et bilde her kan vel ikke være så skummelt. 

 

Vel som sagt, flott film og jeg er utrolig glad jeg fikk sett denne. Det er en film som lister seg inn i hjertet ditt! Og når jeg så den for andre gang da skjønte jeg historien!  Kan virkelig anbefales. Jeg fant den under gratisfilmer som Telenor spanderer i disse dager! Vi har fortsatt ikke TV2.

 

Kanskje jeg skulle innføre noe nytt at søndag blir filmdag!

 

 

 

10 kommentarer
    1. Den har jeg ikke sett, men den er på Viaplay for 55 kr, orker ikke bruke penger på det men tror som deg at det er en god film.
      Moro i går kveld å jakte på nordlys og jaggu fikk jeg bilde også med mobilen. La det inn på instagram. Men det var svinkaldt. Bortimot – 10. Er ikke glad i kulde. Brr. Ha en fin uke. Klem

      1. God formiddag, Det var en fin film. Men litt rotete av og til, men når jeg så den for 2. gang så var
        som det gikk opp et lys for meg..hehe..Ikke vant til å se så mange filmer. Trening det også.
        Men når jeg ser en film to ganger så er den virkelig verdt å se. Men å betale for den vet jeg ikke,
        da hadde jeg heller gått på kino!
        Så gøy med et slikt bilde, skal sjekke ut! Ha en veldig fin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg