Stille og rolig…

God morgen, huset sover. Jeg sitter her og koser meg med kaffe. Bare sitte sånn og slappe av er deilig. Jeg har jo gutta hjemme, men de er sent i senga og sent oppe. Helt greit. Jeg må legge meg tidlig jeg om det er jul eller ikke. Klokke i hodet….

Etterhvert skal jeg en tur ut, men ikke lange turer om dagen…influensa sitter på som en klegg…men må gjøre det beste ut av det.

Vi er ikke bedt bort, vi 3 koser oss her hjemme denne jula.

Jeg fikk garn til jul av gutta, så strikker litt og koser meg. Begynt på lue til meg selv.  Og det garnet fra Island (Lettlopi) ser spennende ut. Blir fin struktur…Kanskje begynner jeg på et skjørt etterhvert. Sånn tvers over…strikker en term og syr det sammen…. #strikke #roisjela #garn #skjørt  #lettlopi

P.S. Julegavene jeg ga bort var full klaff…Folk fikk jo både skjerf og luer og grytelapper og kluter. Ting som folk trenger……Men neste år skal jeg være enda tidligere ute med hjemmelagde gaver…for det tar tid ❤️

6 kommentarer
      1. Tusen takk, så hyggelig. Influensa sitter i og vil ikke slippe taket. Men må bare roe ned og kose seg. Var utrolig glad for garnet. Deilig å sitte sånn rolig med et strikketøy. Gavene var populære..gøy.

    1. Deilig å ta det rolig 🙂 Fine farger på garnet.. og bra gavene dine ble godt mottatt 🙂 Fortsatt god jul og god bedring til deg <3

      1. Tusen takk, deilig og slappe av. Yngste sønn hadde kjøp garnet. Fint garn og fine farger. Moro. Moro å gi bort. Jeg var spent på julaften. Og da meldingene tikket inn på messenger ble jeg glad. Gavene var populære..God jul videre…

    2. Koselig med litt strikking igjen. Jeg fikk lyst å strikke litt kluter igjen jeg også, begynne tidlig med neste års kalender 😀 ha-ha Kose deg med håndarbeid og stillheten <3

      1. Moro å strikke. Du får sette i gang. Begynn med julegavene nå….hehe…Jeg skal begynne tidlig. For det blir alltid hektisk på slutten….kos deg videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg