Stikker innom…

Jula fortsetter…håper den går greit….Middag i går ble meget deilig. Det bør den også bli..mye jobb og maaaange timer på kjøkkenet. Gutta er jo hjemme. Men jeg liker ikke assistenter på kjøkkenet. Det er noe jeg fikser selv best…

Så kokken var varm og tørst da klokka ble 1700, mamma var henta og 1710 satt vi oss til bords. Strupen var tørst og satt meg ned med et glass julebrus. Alkohol på julaften bruker ikke vi, eller mamma fikk et glass juleøl eller to da. Det liker hun. Vi andre kan drikke og nyte alkohol hele året….

Mamma storkosa seg og klokka gikk…Med mat og gaver og kaker og hygge. Men da kl. ble 2130 begynte hun å lengte hjem. Til hjemmesykepleier og kveldens piller…men det var jo meg..3 poser hadde jeg fått av sykepleier. Så jeg hadde kontroll…

Men vi kjørte henne hjem, kveldstellet fikk hun og var glad og lykkelig. Fikk sine kveldspiller og en brødskive og på med pysj og av med støttestrømper…Hun hadde også sett en stor elg på jordet samme dagen. Det gjorde stort inntrykk. Og da hun fikk en stor juleelg av gutta også ble det helmax. Den fikk plass i vindu for kvelden…

Fin dag ble minner og kos ble det jammen…..

#minner #jul #elg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg