sterke skippern og grågåsa

 

Det er vår vår vår…..Grågåsa har kommet til øya. Sett den før i år altså. Noen overvintrer. Ikke alle som drar sydover…Vet ikke åssen det er med karanteneregler for dem heller…da…:-) Kanskje vi må vente enda en stund på Linerla. Vakreste <3 

 

 

Fint i dag. Etter jobben gikk jeg frem og tilbake til butikken. Tok det som tur. Slippe å bruke bilen unødvendig!  Blå himmel og sol, men vinden er sur…Ser fint ut nå. Men vet ikke om jeg gidder å gå ut igjen akkurat nå. Må ut med søpla altså…:-)

 

 

Her dukka Sterke Skippern opp. Synes det ligna jeg..Ser pipa jeg..

 

Middag i dag ble hjemmelagde kjøttkaker og poteter med tilbehør. Ble godt altså. Og det metter litt, slik at man ikke småspiser hele tida. 

 

 

Uka flyr og mye styr.

Påske for meg og påske for deg.

Snart, hvis man holder hodet klart.

Kryssord og appelsin gjør dagen din fin.

Og avsluttes med sen lunsj hvorfor ikke kvikklunsj….

LOL

12 kommentarer

Siste innlegg