stemning ved elva

 

God kveld denne lørdagen før jul 🙂 Ute er det tåke og regn. Men julestemningen kommer susende til meg. Det er fordi ved å gjøre de forskjellige oppgavene som er jul for meg. Bake kaker f.eks. Det er jul. Det er koselig. Tenne lys på graver hører med <3 

 

Handle og bytte gaver er en del av jula. Jula hadde vært litt tristere uten gaver synes jeg. Det er en koselig syssel. Jeg diller jo med disse gavene hele høsten. Neste år. Må jeg begynne enda tidligere….For var et par ting jeg ikke fikk begynt på! Men det får bli neste JUL 🙂

 

Stemning <3

 

Ellers så har det blitt bakt her i huset. Handlet julemat til mamma og besøkt henne. Hentet litt gaver. Besøkt 2 kirkegårder <3 Det blir jul av alle de små tingene vi pusler med hver dag! 

 

Nyt kvelden da…

6 kommentarer
    1. koslige bilder,ja julestemningen kommer av litt forskjelligt tenker jeg,her ble det stemning i dag når min kjære mann tok inn juletreet ,så kom vår datter med familie og dei største barnebarna pyntet treet medan min datter støvsugde til meg ,og sammen lagde vi god pizza :=) veldig koslig dag

      1. Tusen takk, ja – mange forskjellige ting til sammen blir jul. Slik som hos deg med dette juletreet. Så koselig og alle jobbet og bidro til jul i heimen. Og hjemmelagd pizza etterpå hvor var med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg