Stått opp

Dagen er i gang. Det er lørdag. Jeg fortsetter her hjemme. I går fikk jeg vasket 2 av husets vegger utvendig. Jeg er jo ikke sånn som andre som bruk høytrykksspyler. Jeg tar rett og slett skrubben og vannslangen. Spyler først veggen med vann. Skrubber en og en flate med en børste/skrubb. Spyler av etterpå. Tar tid, men føler det blir fint 🙂 I vannet bruker jeg klorin og Zalo. Det har jeg lært av en kjær nabo. En barndomsvenn. Dessverre døde naboen min for snart 4 år siden.

Jeg tenker jeg kan likegodt jobbe her hjemme og få unna masse. Jeg gidder ikke ergre meg over været. Det er jo perfekt jobbevær. Både på jobb og hjemme. Kjører 12 timers arbeidsdag jeg nå 🙂 Helt greit.

Dere har sikkert skjønt det. Solliv er ingen sofadame 🙂

 

Tok dette bilde på turen min her om dagen. Dette er lite. Mose som også har “stått opp” – det er veldig smått. Må nesten ligge på knea for å se.

Ønsker deg en fin lørdag og kos deg med dagen. Jobbing kan også være kos. Det å ha fri betyr ikke og ikke gjøre noe. Men gjøre andre ting. Når man jobber hjemme så jobber man for seg selv. Og det kan jeg like. Lørdag er en flott dag. Den kan brukes til jobb og hygge. Ettersom hva du liker. Jeg liker jo også å ta litt små turer her og der. Men det får JEG sikkert til…..og til neste uke ventes 100 000 til Fredrikstad. Hva skjer? Skriver om det senere 🙂 Men skal du overnatte i Fredrikstad til neste uke. Så har du ikke sjans til å få hotellrom. Alt er fullbooket og mer enn det!

 

4 kommentarer
    1. Så effektiv og flink du er ♥ Jeg blir utmattet bare av å lese alt du styrer med 🙂 Og ikke minst, misunnelig. Skulle ønske det var meg som hadde energi til sånne ting. Men jammen godt å se at du får ting gjort og. Er så glad for din del ♥
      Ja, nå lurer jeg på hva som skjer neste uke?
      Jeg skal ikke til Fredrikstad da, så det går fint for min del. Håper det er noe kjekt i alle fall 🙂
      Fineste lørdagen til deg ♥

      1. Tusen takk, jeg er glad i å ta i et tak. Få ting gjort. Men er også glad i late dager på stranda. Det siste finnes jo ikke snev av nå. Så da prøver jeg å få unna litt. Blir jo aldri ajour når man har hus og hage. Men jeg tenker det blir litt bedre dag for dag…:) Spennede her til uka. Og jeg får masse å blogge om, hehe…

    2. Hei!

      Så flink du er å styre ute rundt huset da 🙂 Og det må jo gjøres for det gjøres ikke av seg selv 😀 Ønsker deg en fin fin lørdag, Solveig! klem

      1. Tusen takk, dette er arbeid jeg liker. Liker å jobbe med kroppen og bruke det i slikt arbeid. Trenger jo ikke gå på senter og trene da. For det er tunge tak innimellom. Men er glad i det og været er jo Max 🙂 fin lørdag til deg. Klemmer ..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg