Statistikken her på blogg

 

God  morgen, stikker bare en liten tur innom her nå! Det har blitt skrevet opp og ned om statistikken av mine medbloggere. Noen finner den fremdeles ikke…

 

Jeg har hatt min oppe og gå fra jeg så den linken på forsiden av blogg.no – da kom den på plass! Dette er bare et eksempel, man kan lage seg mange søyler og kakestykker! Så den er for meg kjempefin.

 

Tittet innom nå og det har ikke vært mange sjelene innom tidlig denne morgen, men det kommer seg utover dagen!  🙂 Og da blir det mange farger på kakestykket til venstre! Veldig gøy å følge med på hva folk titter innom på en dag! 

 

Kos dere med dagen! 🥰

12 kommentarer
    1. Moro å se hvor mange som leser de ulike innleggene da! Når man skriver blogg, så må det være artig å følge med på! Ønsker deg en fin fredag! 🤗

    2. Jeg har heller ikke statistikk.
      Jeg bytter mailadresse til bloggen og da fikk jeg den ikke opp å gå.
      Jeg får prøve på nytt en dag jeg har litt ledig tid.😅
      Nyt fredagen!☀️

    3. Jeg var inne og kikka, men har ikke orka å bruke så mye tid på det foreløpig! Inne i en litt slitsom periode……! Jaja, uansett – ser fin ut, skal ordne det etterhvert! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg