Statistikk på bloggen

 

Et bilde fra dagen i dag. Jeg hadde ingen statistikk-bilder. 🍏

Jeg/vi har prøvd å få over statistikk på bloggen. Men men ikke i boks enda. Prøvde en del ganger. Slettet, gjorde ALT på nytt igjen og igjen. Fulgte oppskrift som ligger under hjelp på forsiden her. Hva har vi gjort galt?

Enda ikke i boks. Til slutt måtte jeg krype til korset og sendte mail til support. Der fikk jeg svar.

Og der er det ferieavvikling så ting tar tid. De eller den personen som kobler statistikken opp mot topplisten er på ferie. Så det tar litt tid. 🍋

De har satt inn et nytt punkt nå på oppskriften etter at jeg påpekte det!

Så da får jeg satse på alt er gjort riktig 🙂 bare vente litt… Folk må jo ha ferie, ikke sant.🍓

Jeg gikk inn en tur, er jo ikke kjent for å være inne denne dama :)For en fantastisk kveld, vindstille og sol. Magisk og ingen MYGG…

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg