Springe sikk sakk

 

I disse dager må ma ha litt teft. Være god på å springe mellom alle regnbygene..😀

 

Følge med på: en, to, eller tre apper. Lukte og føle og titte på himmelen og skyer og ha en god plan..Hvorfor, det regner hele tida og ut må man…Joda, jeg har regnjakke og det er det mest brukte plagget for tiden, jakka ble kjøpt i juni og skal si at det er godt innkjørt altså.

 

Jeg venter ikke på opphold – jeg venter på duskregnet og ikke på plask plask…

Men jeg holder koken og alltid ute hver eneste dag, og alltid noe å se – Det å komme seg ut er en FRIHET som jeg tenker på hver eneste tur. I det jeg åpner døra og går ut, så bobler det en lykke inni i meg. Det er nok friheten som slår et par ekstra runder “der inne” tenker jeg! 

 

Det er høst og omgivelsen skifter fra dag til dag, og i skogen lukter det skog – deilig duft. Beste parfymen som finnes 🧡💛

 

16 kommentarer
    1. Slik er det her også.
      Man må passe på å kjappe seg ut når man ser at det er nesten sluttet å regne.💦
      Det er greit å gå selv om det regner også, men det er så absolutt mest hyggelig å være på tur i oppholdsvær.😅
      Nyt fredagskvelden!💕

      1. Takk, må lissom være på hele tida. Absolutt best å gå når det er opphold føler jeg.
        Men ut må man..Men i morgen er det meldt sol, så får vi se da. Om man slipper å følge med som en ørn!
        Nyt kvelden, den er enda ung 🥰

      1. Takk takk, meldt fint vær her i morgen også..Så kanskje man kan ha med sekk og være på tur noen timer.
        Det er deilig synes jeg.
        Nyt kvelden ❤️ vennen..

      1. Ut må man, men veldig rart vær og ustabilt. Men lufta er frisk og fin.
        Godt å være ute, og i skogen er det bare så nydelig.
        Nå skinner sola, så får vi se da…om den holder seg på himmelen. i hele dag. Nyt dagen i sol eller regn.

      1. Været får man ikke gjort noe med, men ustabilt vær er litt vanskelig å forholde seg til.
        Vet lissom aldri hva man bør dra med seg av utstyr når man går ut den døra..
        Kos deg på treningen 🧡

    2. Ja, slik er det. I går da jeg skulle på morgenturen med Barney, sjekket jeg ikke YR før jeg gikk ut. Oppholdsvær da vi gikk ut og 5 minutter etter var det styrtregn. Fikk heldigvis søkt ly under et tak. Hadde jeg sjekka det elektroniske kartet inne på YR-appen på forhånd, hadde jeg sikkert tatt på meg både regnfrakk og sydvest😉

      1. Hehe, ikke sant..Glemmer man å sjekke er det akkurat slik det går. Finne ly under trær og tak.
        Alternativet er å dra på på masse greier på hver enste tur 🙂

      1. Veldig spesilet vær om dagen, men er jo fremdels deilig og mildt og det er helt topp.
        Men regn som plutselig styrter end er jo spesielt. Må ha med seg masse av utstyr når
        man går ut den døra.
        God klem..

    3. Glad jeg har godt regntøy og liker å gå ut uansett vær. Noen dager har likevel vært fine i slutten av september. Ha en fin ny uke. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg