Spiste på Vaffelbua i går

 

Mat må man ha….I går da jeg var på tur til Sarpsborg så ble det mat på Vaffelbua – innlegg her også:

 

 Vaffelbua i Særp Jeg hadde som mål i går og spise på Vaffelbua, synes det er et flott sted! Men de har stengt på mandager, så da gikk turen dit på en fredag! 

 

Vaffelbua ligger tvers over kirken og like ved Sarpsborg Rådhus,…Et fint sted for en matbit, glass øl eller vin eller en kaffekopp!

 

Maten smakte nydelig…Etterpå unnet jeg meg en bit med fyrstekake! 🍰

 

 

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer
      1. Deilig mat og veldig mye, tenker det var et helt kyllingbryst i dette måltidet. Smakte veldig godt..Jeg har vært der på mandager og da har det vært stengt – så i går ville jeg til Sarpsborg og spise på Vaffelbua.

    1. Mye godt der. Vaffelbua er et fint navn. Bra at man bruker norske navn på spisesteder. Tror folk tyr til norske navn. Veit at det er flere kjøpesentra som har engelske navn f.eks i Prossgrun hvor et av disse heter Downtown men i Tvedestrand er det norsk med kjøpesentra Grisen. Har lagt igjen noen kroner på CC i dag – man lærer aldri. Spiser gryterett i kveld. Ha en fin kveld.

      1. Downtown har jeg vært på flere ganger. Har stusset over navnet egentlig.
        Vaffelbua er noe trygd og godt. Liker navnet. Fort gjort å handle når man er innom et senter.
        Når jeg får lønn så setter jeg av en slump til sparing, betaler alle regningene og resten koser jeg meg for…
        På slutten før neste lønning kan det bli litt sparsomt..Da tar jeg det jeg har på kontoen og deler
        på antall dager til lønning, og vet da hvor mye jeg kan bruke hver dag! Sparepengene prøver jeg å unngå.
        Ha en flott kveld..

    2. Ser ut som et fint sted for både mat og kake! Du snoker opp fine steder altså….! Maten ser deilig ut – og fyrstekake er jo aldri feil! God klem <3

      1. Veldig fint sted med god mat, hadde dette stedet ligget i Fredrikstad.
        Så hadde jeg vært der oftere..Det er jeg helt sikker på. Klemmer..
        N.B..Ja den kaka er god!

      1. Deilig, og et flott sted å sitte. Stille og rolig på en fredag formiddag, det
        var deilig. Men sikkert masse folk er senere på fredagen 🙂 når folk kommer fra jobb for
        kanskje å ta en matbit og noe å drikke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg