spinatsuppe

 

Oj oj så sterk man skal bli. Viktig med litt variasjon i maten. Tenker jeg….Viktig med litt vitaminer og mineraler! Hvor mye det er i en sånn ferdig-pose aner jeg ikke. Men hadde i et egg + et rundstykke til. 2 skåler ble det og sikkert 2 til i morgen også! Smakte godt synes jeg da..Nå er ikke jeg den største søtmonsen som finnes her på jorda heller da…Dette smaker/lukter jo litt gress kanskje. Litt uvant smak! Men jeg følte meg litt sunn etter en deilig søndagstur her på Kråkerøy. Raka litt i hagen etterpå og fylte opp dunken! Søppelhenting i morgen og da leverer ikke jeg en dunk med en pose oppi altså…Kommunale avgifter er dyrt. Med eiendomsskatt betaler jeg ca. 4500.- i kvartalet! Nok så det holder…….Den regninga svir skikkelig altså!

 

 

Toro er en grei venn å ha noen ganger! Bacon og rømme hadde jeg ikke i! Men egg som sagt! Får vel lage noen høst-gryter etterhvert!

 

 

I går hadde jeg Nachos – det var fin lørdagsmat! Rester igjen der også blir kanskje litt til kvelden..I stedet for en brødskive! 🙂

 

Mmmmmmm 🙂

10 kommentarer
    1. Se der ja. Hadde jo spinat i urtebedet, men det tror jeg frosten tok i natt. Og den regninga der svir hvert enda kvartal. Ha en flott søndag videre. 🤗 klem

      1. Ja, smakte helt greit! Varmt var det også…Den regninga der blir jeg aldri fortrolig med! Blakker meg litt…litt for drøy for å sin det sånn….

    2. Det så jo skikkelig godt ut ja 😀
      Og den regningen…huff. Min var på 5300 nå. Man må jo være rik for å ha noe til overs når den er betalt.
      Men…greit at søppla blir hentet da…så får vel si at det er en god sak da.

      1. Tusen takk, fin farge og jeg tenker at sterke farger og grønnsaker er bra! Sure penger er det og jeg har kanskje en pose med søppel i uka….Men men det koster å ha hus! God klem..

    3. Jeg har ikke smakt spinatsuppe siden jeg var barn, men jeg busker at jeg syntes det var godt. Mamma laget det fra bunnen av, etter å ha høstet blader fra egen produksjon 😊

      1. Den suppa til mora di høres veldig god ut! Deilig å lage fra bunnen og med egen produksjon. Kjærlighet det..Du får kjøpe deg en sånn pose og lage deg suppe du også. Og kanskje ha litt mer tilbehør slik som det er forslag om på pakken. .. 🙂

    4. Mmm… nachos er godt – spinatsuppe tror jeg ikke jeg har smakt…. jeg er glad i suppe – tomatsuppe er vel favoritten, med blomkål-og brokkolisuppe som en god nr 2….. ba nettopp prinsessa på middag på tirsdag… det blir tomatsuppe og pannekaker… klem <3

      1. Deilig altså…Høres ut som en god plan med middag! Tomatsuppe er jeg veldig glad i også! og gulrot-suppe er meget godt! Skal lage meg en dag. 🙂 klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg