spennende

 

Det er alltid spennende å være på tur! Hver dag er en glede, fylt med innhold og spenning og gode opplevelser! Jeg blir aldri lei av å gå i skogen og jeg bor i skogen, bor på et felt..Men det feltet ligger i skogen! Ganske så heldig..💚 synes jeg da…Ikke alle som ser det, men jeg tror faktisk folk har blitt ganske så flinke til å se hvor mye frihet det ligger i en tur utendørs..Koster ikke noe…Et par sko med demping – det er det hele! De skoene kan man bruke andre steder også..Et par sko og du møter en stor stor frihet! 💚

 

Mister jeg friheten min så vil jeg føle meg liten og utilpass! 

 

 

Fine farger!

 

 

Et nydelig underlag! Og det underlaget finnes gratis…Mykt, og hyggelig egentlig…Når det blir litt varmere nå, så skal jeg spurte litt mer i bakkene og trene litt hardere underveis..Bøye og tøye og bruke det som finnes rundt meg i skogen! Gleder meg! 🏋🏾‍♂️

 

 

Og denne lille herremannen da! Livslykke rett og slett! 💙

 

10 kommentarer
    1. Oj, en blåveisknopp. Hurra. Og for en glede å kunne gå uten piggsko i skogen. Det setter jeg veldig pris på nå også, her i skogen ved meg. Begge vi er heldige som kan gå på tur rett ut i en skog ved siden av der vi bor. God søndag🙋🏼‍♀️

      1. Ble så rørt og glad. Det er liv under der og det er lykke!
        Skogen er skjønn, går i skogene hver enste dag jeg..Koser meg! Nyter rett og slett..
        Ha en fin søndag 💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg