speiling og flere hverdagstanker

 

God morgen, ny dag og mye greier…Skynde seg avgårde. Rekke jobben. Kaffen. Dusjen…Hver eneste dag så tenker jeg. Hører jeg alarmen i dag. Dårlig hørsel og søvn og puter er jo ikke det beste. Men som regel våkner jeg av meg selv kl. 0600.. Men jeg vet ikke om jeg hadde turt å booke meg en reise som er 100 % avhengig å høre alarmen for å rekke et fly..Nei, det har jeg ikke helse til lenger. Reiser jeg privat – titter jeg alltid på klokkeslettet og ikke pris. Dette på grunn av flere årsaker i grunn. Stå opp midt på natta og døgne er jeg for gammel til. Ødelegge flere dager av ferien…

Ble litt artig dette bildet. Et helt bygg som speilet seg i ruta her…Så får vi håpe tirsdagen blir fin og ikke speil av en mandag 🙂 Meldte meg på en fagdag i dag. Skal være på kvelden..har ikke hørt noe mer. Så får sjekke om det blir noe…Det er alltid noe lissom! Skal jobbe litt hver dag utover nå. Får se åssen helsa takler det 🙂 Det å høre dårlig er en ting, men så kommer alt det andre på kjøpet. Som heller ikke er greit..

 

God tirsdag

6 kommentarer
    1. God morgen. Jeg leste “Kaffe i dusjen” og måttevirkelig sperre øya opp. Du fikkmegtil åsmile på morgenkvisten ha en god dag.

    2. Herlig bilde 😀 Jeg våkna også av meg selv når jeg jobba,, kan knapt huske å ha forsovet meg 🙂 Og i mårra tidlig må jeg rekke toget som går herfra 0545,, artig 😀 Ha en nydelig dag og lykke til på fagdag 🙂

    3. Stilig bilde! Jeg må ha på vekking, for jeg er så trøtt…. følger vel med å ikke være i vater….. ellers er jeg jo et skikkelig AA-menneske… klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg