søppel eller kunst?

 

Dette fant jeg bak på siste av Moss Avis i dag. Jeg tok bilde med min mobil! Det handlet om – ja, akkurat! Er dette søppel eller kunst? Turgåeren som tok dette bildet og delte det på Facebookside, skjønte ikke bæret…Som vedkommende skriver: “Hadde jeg hatt med pose så hadde jeg tatt med dette hjem og hevet det i søpla”! 

 

 

Hvorfor tok hun det ikke med hjem da? Nei, hun reagerte at det var et speil der også! Som dere ser på bildet – så kommer det jo frem dette speilet. Dette var også merkelig tenk om speilet går i stykker og noen dyr skader seg og skjærer seg på skarpe kanter. For akkurat i denne skogen er det masse rådyr blant annet! Hvor var dette? På Jeløya et sted, hvor ellers lissom…

 

Når jeg ser dette! Så er det rett og slett søppel og har ikke noe med kunst å gjøre! Jeg er kanskje en enkel sjel..Men jeg har gangsyn!

 

Likte du denne søpla? Skjønner du meningen?

6 kommentarer
      1. Dette var jo helt bak mål altså…i alle dager. Men det er typisk kunsten rundt ved Jeløya.
        Mye rart der. Klemmer kommer susende….

    1. Jeg tror du traff spikeren på hodet,, og enda godt du ikke traff speilet. 🤗 nyt kvelden, i morgen er det helg,,, sånn etterhvert. 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg