Søndagsturen til Lunderamsa

 

God kveld igjen! Sitter her og venter på Symesterskapet som jeg bare få med meg. Men jeg koser meg jeg! Men altså turen nedenfor her etter at jeg plukket inn fra hagen Jeg hentet inn litt hage i dag Sola varmet og været var helt fantastisk! Nydelig høstvær! 🍁

 

 

Et av de høyeste punktene på Kråkerøy! Og i dag var været så klart og sola så sterk, at jeg måtte bruke solbriller! Pleier ikke det jeg, men det var et utrolig klart vær!

 

 

Og som dere ser bakerst der er det fjell (duse) Men det sies at på klare dager kan man se Gaustadtoppen! Så det er helt sikkert det jeg så, men man skulle hatt med kikkert og det hadde ikke jeg! 🙂

 

 

Åååå det er så fint her! Så fin løype, litt over fjell og litt skogbunn. Jeg er ikke her så ofte, men det hører med å komme seg på tur til Lunderamsa en klar dag hver høst! Jeg gikk hjemmefra og da jeg tittet på skritt-mengden var det over 17.000 skritt da jeg var hjemme igjen. Så ble en skikkelige fin tur, jeg hadde med sekk med mat og vann og sånn! 

 

 

Vi som bor her på Kråkerøy trenger ikke dra til fjells – fjell nok for meg dette! Jeg bare elsker å gå i Kråkerøymarka. Blir på en måte aldri lei, og skulle man bli lei så er det masse andre muligheter. Møtte flere andre på tur med sekk og sånn og det blir til at man snakker litt om løst og fast – en kjente jeg fra før og de andre kjente jeg ikke! 

 

 

Avsluttet turen med en sti over et jorde! 

 

 

Ro og fred på denne turen! Ikke noe mas eller styr – bare vakkert og tempen var helt perfekt. Hadde på lue, men ble nesten litt i varmeste laget! Jeg kosa meg max! Elsker søndag når været er akkurat slik som i dag og jeg er ute lenge lenge!

 

God kveld og en fin ny uke til alle mine lesere!

10 kommentarer
    1. God morgen ,så vakker søndag hos dere ,ja slik skulle det vært her også hele uken ,men det var ikke sånn,men vi fikk fint vær i går da :=) men hadde virkelig ikke trengt mer fjell jeg heller enn det dere har ,for så vakkert som det du viser er bare som en drøm

      1. Tusen takk, det er er helt nydelig her i marka! Og når man går i skogen og går oppover og kommer til dette punktet og
        ser denne utsikten så blir det litt magi. Jeg zoomet med mobil, men det blir ikke så fint og det blir tåkete.
        Men å se dette selv er fantastisk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg