Jeg hentet inn litt hage i dag

 

Ikke den største og digre kvasten altså!

 

Men det er blomster fra hagen! Det er også kornblomster i vasen, men kom ikke med på bildet! Ikke så mange blomster igjen ute, i natt var det litt kjølig også. Var is på bilen i morges, jeg skulle ikke ut og kjøre så slapp å skrape. Men etter 2-3 kaffekopper her inne så var det tid for å rake litt i hagen! Å ja jeg er den typen som raker flere ganger i uka på denne årstida! Synes det er en koselig jobb det å rake i hagen! 🙂 Det er vel noe med det at jeg liker å være ute og liker ikke å sitte stille! Ikke fordi jeg er en petimeter! Hage for meg er bare kos og 0 stress. Et sted for gode tanker, frisk luft og litt skravling med naboer som går forbi her på feltet. Bor på et felt, men det er i skogen! 

 

🍁

 

Stille og rolige her i dag, ikke pratet med så mange. Pratet med noen på tur da. Slik er det her på Kråkerøy, møter man folk så prater man litt når man er i skogen! Ikke på gangveier og slikt da, da prater man bare med kjente! Men i dag var det tur til en høyde og jeg satt og slappet av på en krakk og da kommer man i kontakt med folk. Får lage et innlegg om den turen etterpå så man ikke blander snørr og barter i ett innlegg <3 Det skulle ta seg ut! 

 

 

Ut å plukke blomster…

16 kommentarer
      1. Ikke sant, det er jo på hell nå! Men fikk både ringblomster og kornblomster og margeritter og en jeg ikke vet navnet på! Ikke helt heldig på bildet, men tok bildet i morges og en blomst som var i knupp har faktisk kommet med blomst nå! Men gadd ikke ta flere bilder fra denne vasen da jeg allerede har overført bildene til blogg her. Men litt sommer i høsten <3

    1. Fint å se at det er litt sommerminner igjen enda, til tross for frost.
      Her har vært frost flere morgener i det siste, så jeg er glad jeg ikke skal tidlig ut på noe for tiden.
      ♥♥

      1. Var skikkelig deilig med litt hageblomster inne i dag! Veldig fine altså og jeg har tent lys! Så koselig.
        Ikke greit å kjøre tidlig morgen. Takler det snart ikke selv jeg.
        Må av gårde før kl 0700 – ikke så greit akkurat! Kommer glatta etterhvert så skal jeg ta mer buss i vinter + gå!
        Klem..

    2. Hihi, og der kom blomsterbuketten din også! Det er stas at det fortsatt er blomster, syns jeg….:! Selvom de nok fikk seg litt frost oppi der jeg var i natt! Kos deg med hagen – gooood klem <3

      1. Herlig med blomster. De lyser opp inne som ute i høsten!
        Litt frost her, men usikker på om det kuldegrader. Kanskje bare på 0 – aner ikke.
        Ingen blomster hadde tatt kvelden i hvertfall! Hihi…vi tenker likt!
        Klemmer…

      1. Ble skikkelig fint synes jeg også. Tent litt lys og det er koselig her inne nå!
        Blader slippes og greit å ta det litt og litt og dytter det i restbeholderen jeg. Får det unna,
        orker ikke ta vare på det! Bare samler seg sniler og dritt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg