Søndagstur sammen med polarluften

 

God kveld alle lesere..

 

Håper dere har hatt en fin søndag..Jeg har gått tur som alle andre dager, men synes det var fine motiver ved elva i dag. Fint vær, men kald luft ute..Sola skinner, men ble ikke akkurat tropevarme av den.. Jeg håper jo det skal tine snøen på gårdsplassen, jeg var lat og tenkte at nå gidder jeg ikke måke snøen som kom på fredag! Nå er det betong, trodde faktisk det skal skulle smelte slik at jeg bare kunne skyfle snøen vekk i helgen..men, neida… Helt nede ved elva her er det ikke så mye snø..Det ser vårlig ut.

 

 

 

Et naust sett fra en annen side. ..

 

 

 

Liten strand ved elva, ingen badeplass..Det er ikke vannkvalitet til det vil jeg tro, men vet aldri hva de gjør de som bor der. Jeg hadde nok ikke badet..Kanskje bare vasset..

 

 

Fint klart vær i dag, grågåsa var på plass enkelt steder. Så det er alltid ett sikkert vårtegn på disse kanter. 

 

 

Da sier jeg bare – NYT KVELDEN! Og jeg skal ikke spise Peanut Flips 

20 kommentarer

Siste innlegg