sommervær

 

Hei, på dere i regnet…Absolutt ikke sommervær i dag. Det regner og blåser fra alle kanter! Innevær – ikke mye man får gjort med hus og hage i dag akkurat. Men tur blir det, men helst med litt opphold da. Satser på at været blir bedre utover kvelden! Nå er det nesten høst og litt guffent altså…! Så får pusle litt inne. Lese og strikke og slappe av litt. Deilig det også! Og jeg er god på å finne roen i ruskevær! For da må man ikke så mye..

 

Dagene med denne utsikten som på bildet er det jeg liker aller best! 

 

Men det er få dager denne sommeren og kommer det slike dager igjen så får man bare hive det man har i henda og dra på tur! Leve i nuet og her og nå!

 

Bare en liten pause, men kommer innom senere igjen…Ikke pause på blogg altså, men en liten matpause her!

 

 

Snart helg – det er da jeg lever best!

18 kommentarer
    1. Bra at du er flink å finne andre ting å gjøre når det regner:)
      Vi har sol i dag her, men har besøk av hodepinen etter en søvnløs natt. Så det blir kanskje ikke noe ute tur i dag for meg heller. Men lydbok er også god å ha for meg i slike stunder:)
      Ha en fin dag.

      1. Hodepine er kjedelig. Lett for å bli tung i hodet når det er lavtrykk jeg og det er i dag..Hodet mitt er ikke topp i dag, men ikke bankende hodepine. Det hadde jeg i helgen..Fin dag…

    2. Så flott med svaberg og glittrende sjø 🙂 Satser på en varm og fin sensommer..veldig grått her i dag, men meldt fint i morgen 🙂 Ha en fortsatt fin dag..Klem <3

      1. Tusen takk. Det var idyll på lørdag. Vi får håpe det blir flere slike dager. Både varme og sol. Kos deg masse med kvelden og klem fra meg.

    3. Godt, gammeldags drittvær her også, – men det har passet fint for meg siden dagen har gått til forberedelser til visning.
      I morgen kommer sola, Solliv! Da er det bare å kaste alt du har i henda og komme deg ut☀️😍☀️

    4. Hihi, jammen serverte vi et ganske så likt innlegg idag….. om å være ute når det er finvær….. jaja, ikke så sjelden at vi tenker likt! Klem <3

      1. Det var lurt..Skal lese det innlegget også..Så et glimt før jeg la meg.
        Det skal jeg gjøre enste gang…Gå i et hagesenter leeeeenge…:) Guffent i dag også…men det er meldt bra utover dagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg