sommeren er tilbake

God ettermiddag der du er…

 

Varmt og deilig…

 

 

S O M M E R

 

Vi skal ikke klage på sommeren…Den kommer nå som vi begynte å gå i dvale. Men vi griper den igjen og lar oss fange. Varme og sol. Siste krampe. Jeg liker jo både høst og sommer. Det er ikke varmen jeg er så opptatt av, men hav og vann. Om det å suge på karamellen -lenge som mulig. Være ved sjøen. Nyte utsikten og horisonten. Det er det jeg er opptatt av. Det gjør noe med oss mennesker. Vi slapper av på en helt annen måte…Legger oss flate på svaberget og lukker øyne og lar tankene suse….Det gir meg energi. Helt klart. Uten dette ville batteriet mitt bli flatt. Og lade batterier tar tid – men sånn hurtigladning vi får noen timer nå på denne sensommeren…Det er BONUS det 🙂 Bildet er fra Enhus i går ettermiddag.
2 kommentarer
    1. Ja, jammen ble det varmt igjen… Ikke så viktig for meg akkurat nå, blir bare veldig svett i leiligheten min, og jeg må holde meg er noen dager til… 😮 Men kos deg du Sola <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg