sommeren er kort – og vinteren er enda kortere!

 

Vi synes sommeren fyker avgårde i et kjempetempo og plutselig er den over! Men jeg føler jeg rekker mye jeg. Bader og plasker hver eneste dag. Går turer, jobber i hagen og maler huset og plattinger og griller og drikker vin! Og sykler masse, se bare her: Glommastien rundt i Sarpsborg og Fredrikstad Men nå er vinteren på hell her i Fredrikstad. Meldt regn i 4 dager og leste på nettavisa her at all snøen forsvinner for denne gang! Jeg rakk ikke en eneste skitur jeg! Men ingen krise, det er ikke det jeg brenner mest for heller. Liker å være ute å gå på bena da, artig med noen dager snø og så er det lissom helt helt greit det også! Har jeg lyst på en tur i snøen så kan jeg jo bare booke en tur på et hotell! Men blir vel ikke i år, nå er det korona! 

 

Men når snøen er ren og hvit er det virkelig flott! 

 

 

Spennende å se om det blir regn eller snø i natt! Men du ha en fin fin kveld og sånn! 

 

 

Det er lissom mer og mer regn her nede i Fredrikstad! I desember regna det mer enn i Bergen!

 

6 kommentarer
    1. Mye regn, ja – her tror jeg det sludder nå…. jeg klarer meg godt uten snø, men regn er jo kjedelig det au…..! Så – får vel bare ta det en får da! God klem <3

      1. Meldt mye regn denne uka! Så da blir det vel grønn vinter igjen….sånn er det! Regn er kjedelig, men ble vant med det til slutt – det regna jo nesten hele desember! God natt….

    2. Det kan visst bli litt av hvert fremover både i nord og sør …. her er det 12 minus,, men ennå har vi bare fått et par mm med snø 🙂

    3. God morgen!
      Ja sommeren kommer og går og alle de andre årstidene likeså….. Snøen kommer mer enn en gang i løpet av vinteren – og på disse kanter kan det komme MYE snø i mars og april 🙂 Så det blir spennende fremover 🙂

      Lag deg en fin dag!

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg