sommerbilen for forbi øya her

 

Jeg satt meg ned..Ikke ofte jeg ser på TV over så lang tid. Fikk litt vondt i øya også..Sitte sånn og glane. Måtte jo få med meg ferden Moss til Engelsviken – Hvaler.. Moss var sikkert greit. Fin by og fine bilder. Men så stoppet det lissom opp. Bare kjedelig med de 2 i bilen. Fikk rett og slett ikke vist frem Fredrikstad synes jeg. For det første så kjørte de feil. Folk ventet og ventet..Barnehagebarn og mange andre. Tok feil i et kryss. Så her legger de seg helt flate etterpå! Viste frem en kald fiskekake i Engelsviken. Engelsviken er en helt nydelig plass med utrolig idyll – kom ikke til sin rett altså. Saltnes bommet dem på – en perle av sted! Her kunne man kjørt på og vist frem mye! I stedet fikk vi ryggeundervisning på veien – er det mulig?

 

 

Bare tok bildet av TV som viser Fredrikstad og Fredrikstadbrua! Herfra kjørte de ut til Hvaler og gjennom øya jeg bor. Kråkerøy. Her ble det ikke stopp! Vinket til noen folk på bensinstasjon så jeg. Aner ikke tidspunktet de kjørte over øya her – så møtte ikke opp for å vinke! Videre mot Hvaler. Hvaler har mye å vise frem og rar stopp der også! Hvorfor stoppet  de ikke på Hvaler gjestgiveri – et vakkert sted ved havet. I stedet landet de på en parkeingsplass med noen musikere. Og fremme på Hvaler var lissom lufta ute av dem! Makeløst – slett! Men bildene underveis var vakre og dem kosa jeg meg med! #sommerbilen #fredrisktad

 

God lørdag i solen…

14 kommentarer
    1. Den bilen har visst vært kjapt forbi her også, men uten å vise så mye herfra ettersom jeg har forstått. Jeg har ikke fulgt så nøye med. Men da sommerbåten var innom her for noen år siden, med bl.a . Tore Strømøy som programleder, da var jeg nedom og kikket. Gikk ombord i båten også. Og så var det stas å se kjendisene og alt sammen. Ekstra kjekt å se det hele på TV også.
      Skjønner godt skuffelsen din etter det du forteller her. Det kunne jo vært gjort litt mer utav ting syntes jeg.
      Klem ♥

      1. Ble stor skuffelse her i Fredrikstad. Sommerbåten var fint. Var her et år også…Koselig.
        Men greit nok…TV er TV – det er live som gjelder…<3 God klem.

    2. De fleste som postet noe her ønsker nesten at bilen skulle stoppet i egen hage…..Men, sommeren er kort, og veien er laaaang🙂

    3. De fleste som postet noe her ønsker nesten at bilen skulle stoppet i egen hage…..Men, sommeren er kort, og veien er laaaang🙂

    4. De fleste som postet noe her ønsker nesten at bilen skulle stoppet i egen hage…..Men, sommeren er kort, og veien er laaaang🙂

    5. Hmmm…. det programmet der har vært litt veldig kjedelig innimellom… og ikke alle programledere er like bra…. Kjedelig når ikke de får vist fram det som er best! Vet ikke hva de gjorde her – glemte det fram til de kom til Tønsberg…… hmmm… klem<3

      1. Kjedelig, ja – stor forskjell. Har sett litt og noe var veldig bra…Dette var jo helt bånn…Ble slakta i avisa her..
        Så ikke fra Tønsberg og hos deg, så vet ikke hvordan det var der.. Klem.

    6. Jeg har ikke sett på dette programmet. Ser ikke mye tv. Men sikkert moro, egentlig, når de skal til ens egen hjemplass 🙂 Klemmer og fin kveld <3

      1. Tusen takk, satt spent i sofaen jeg da…Bildene fra helikopteret var utrolig fine..Ser ikke masse TV jeg heller. Men dette måtte jeg ha med meg. Klemmer herfra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg