Sommer og sol og søndag

 

Sommer og sol og søndag

Det er slike dager vi elsker, også ferie selvsagt. Litt late dager eller gjøre noe annet. Være på tur. Med båt eller bil eller sette seg på et fly til syden.

Nå har jo jeg delt om min ferie. Har hatt ferie og skal etterhvert ha ny ferie. Var på Kreta 1 uke. Det var rett og slett magisk. Så nå er det bare til å fylle sparegrisen på nytt igjen da. Slik at vi kommer oss på tur til Kreta neste år igjen. For det går jo en del kroner på en slik ferie 🙂

Ellers så er det mye som skjer i Fredrikstad nå i juli. Så egentlig deilig å være her i byen. Folk drar jo hit på ferie. Så jeg skal jobbe litt og kose meg her hjemme 🙂

Kos deg med morgenkaffen da. Jeg er langt nedi kopp nr. 1 og snart på vei til kopp 2 – deilig. Gleder meg stort til de koppene hver morgen..Det er livet. Små lykkelige øyeblikk.

6 kommentarer
    1. Mye fint en kan oppleve og se der en bor også..men gjerne med litt mer sommervarme 🙂 En kaffekopp eller to hører med..helst tidlig på dagen :)) Flott sommerlig bilde til tross for overskyet <3

      1. Så herlig, ja var inne hos deg nå og tittet på bilder og leste hos deg. Så koselig dag du hadde 🙂 det trengte du etter nedturen for noen dager siden.Heim er bra. Det var vi på bloggtreffet også som du sikkert fikk med deg. Utrolig god mat der. Men det kaffegreiene får dem ikke til. Opplevd akkurat det samme.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg