Sommer og sol og rognebær

 

Det har plutselig blitt kvelden! 

 

Varmt og godt det er det absolutt! Sommer i mai og sommer i september! Deilig…Flott når sommeren kan bli lang som dette! Jeg elsker jo sommer og bad og uteliv! Da finner jeg ro……en stor indre ro! Legge seg på et svaberg – det er ikke mye som slår det akkurat! 

 

Da spiller det liten rolle om du er fattig eller rik! Alle er avkledd…Dyre vesker og klær spiller jo ingen rolle! Kanskje en dyr badedrakt? Vel,,,,,Hvilke merker og hva moten er der, aner jeg ikke noe om! For meg er det avkjøling, avslapping og helse! Jeg tror det er god helse i et bad! Det er noe jeg alltid har trodd! Bruker andre muskler og i vannet så blir det lettere og mindre slitasje på kroppen! Man ser jo det på slike kurbad!

 

Sundt! Ja, det er det! I går var det ny varmerekord her i Fredrikstad! Aldri vært så varmt i september noen gang! Og det ble målt ute ved havet, så da var det nok enda noen grader til å plusse på her på land! Behagelig varmt – sydenvarme! Savner syden egentlig, har ikke vært der på flere år! Jeg lever i nuet så burde absolutt bare pakket og dratt! Og ikke planlagt at jeg det må  bli til året! Men det er hektisk å jobbe, svært hektisk! Så ikke alltid nuet og fakta spiller på lag! 

 

Men jeg har oliven i kjøleskapet og tomater på terrassen og markise og sommervarme! Trives veldig med det! Og badetøy og vann til å bade i! Så jeg tenker det er jo en liten ferie det! I høsten – i sommeren i varmen! Med oliven, solhatt og naturen rett utenfor døra! Ja, også masse rognebær da! 

 

Ha en vakker fin kveld!

 

8 kommentarer
    1. Det er deilig om dagen. Det er tidlig og jeg skal ut og farte litt. Fine bilder og det er mange som nyter denne helgen i sola med god mat og drikke. Ha en fin dag.

      1. God morgen, Håper du får en fin dag på farta! Mange takk.
        Viktig å nyte sommer med sol og god mat og uteliv. Etterpå så blir nok mer høst!
        Ha en fin dag!

      1. Takk, ja så deilig vær! Må jo nytes og ikke hver dag man bader i havet og med masse rognebær i naturen… rundt! Det er spesielt..!
        Klemmer sendes og regner med at du nyter kvelden og slapper av!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg