sommer + klær + sommerklær

 

Vask må til

 

God fredag fine folk! En deilig sommerdag er på hell her i Fredrikstad! Varmt og godt i sola, nå er det skyer og kulda kryper inn og det gjorde Solliv også! Skal gå en tur etterpå, men prøver å få unna sommeren og alt som man pusler med..Klippe gresset, klippe den siste hekken…Vaske sommerkjolene! Male den siste resten i boksen (Fikk ikke tid i dag) Tiden løper av gårde og plutselig er klokka snart 1700 og det er fredag og ettermiddagen! Skal ikke noe sted jeg, har mat her hjemme og trenger ikke kjøre ut for å kjøpe noe..

 

 

Sommerkjolene vaier i sola

lunsj

 

Skal sitte litt og slappe av og hvile beina, lage meg middag og så gå en tur er mine planer for kvelden! 

 

Sommerblomster

 

Det er slike dager jeg elsker, jobbe meg rundt huset ute og huset innvendig..Gjøre det klart, merker at det er kjølig inne nå og jeg setter på litt varme. Det er 1. oktober i morgen og da er det greit…Jeg har alltid 5 måneder jeg ikke bruker strøm til oppvarming. Mai til oktober..etter det så er det ikke noe hyggelig inne når det er høst og kalde kvelder..og man fryser! Så da kjører vi strøm…….koste hva det koste vil! Man må stelle med seg selv og passe på – god mat, sunn mat, nok søvn og godt og varmt inne og finne sin egen stil og oppgaver som gir mening med dagen og livet! <3  Ønsker dere en fin helg og jo da jeg stikker innom her jevnt og trutt når det passer sånn – det håper jeg du gjør også! Sender over en klem til alle mine gode lesere..ta vare på deg selv og andre.

 

Dagen 30. september 2022

10 kommentarer
    1. Hyggelig å kunne lese igjen din hverdag. Fargerike og bare glede.
      Ja, det begynner å bli kaldt nå:)
      Må vel bytte sommerkjoler med høst klær:)

    2. Ja, nå er det slutt for sommerkjolene for iår, om man ikke har på seg varmt under da. Tidligere mørkt og stearinlys. Jeg var ute å kjørte bil idag, og så mange nydelige farger det har blitt på løvtrærne! 🍂🍁 🥰 Det er ikke noe godt å fryse, så best å ha på varmen. Takket være strømstøtten så er ikke prisen så ille heldigvis. Ha en fortsatt fin kveld! 🤗

      1. God kveld, tidlig mørkt, det er helt sikkert. Var ute nå og det var ganske mørkt og litt færre
        gatelys enn det pleier å være. Det spares..
        Godt å tenne lys, nå er det frem med strømper/strømebukse hvis man skal bruke sommerkjoler på jobb i hvertfall.

        Fargene begynner å bli heftig nå, flott å se.. 🙂
        Ønsker deg en hyggelig kveld <3

    3. Oktober kan bare komme altså! Den skal nytes både inne og ute – og iallfall litt av den også i bobilen! Så blir jeg da også farmor i oktober – lillegull har jo ikke kommet ennå – og prinsessa mi fyller 25! Mye å fylle dagene med nå! Du koser deg og jeg koser meg – vi er heldige vi! Klem <3

      1. Tusen takk, ja vi må bare nyte og finne hyggelig ting på hverdager og helger.
        Mye som skjer. Veldig spennende med lillegull hos deg.
        Og tenk 25 år – ja da blir det skikkelig bursdag sikkert.
        Vi nyer ute og inne – nok å gjøre og nok kos – fin blanding…Klem…

    4. September har gått kjempefort, og hos oss har vi hatt mye fint vær med sol og fint høstvær 😊 Det gjør at man står litt klarere til å gå inn i oktober, for høsten blir ikke så lang da.

      Kjempefine og nydelige bilder du har tatt 😊

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, ja nå er det høst og september forsvant..
        Vi får kose oss med turer og mer innekos nå.
        September har vært flott med masse fint vær – så deilig.
        Ha en fin kveld, klem..:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg