Sollivs magiske tivoli

 

Det magiske været denne jula. Jeg nyter og nyter – men nå er det meldt snø. Vil egentlig bare ha det slik jeg! Enkelt å være på tur – kaldt er det, men det er sundt å være ute i dette været! Føles så friskt og godt for kropp og sjel! Jeg er jo en litt rastløs sjel og elsker å være ute. Kan spise og slappe av jeg altså, men tur må man ha! For meg er det obligatorisk! Blir jo nesten som et magisk tivoli dette, ingen dag er lik og naturen tryller sine farger og skulpturer.

 

Jeg var uten tur nå i kveld også, for et syn med denne stjernehimmelen. Jeg tenkte at her må det finnes skapninger – der ute i Melkeveien.

 

Det er skjønnhet i hver en tapp..

 

 

Marka her på Kråkerøy – blir jeg aldri aldri lei!  ❤️

 

 

Frost uten snø er bare så lekkert!

 

 

Og når noen ønsker deg God Jul også da! Så kan jeg ikke se noe annet enn at dette er et magisk tivoli! 

 

 

 

Jula 2021

12 kommentarer
    1. Å se på stjernene er gull for psyken!
      Som den edsvorne ‘space-geek’ jeg er, så kan jeg si at jeg faktisk anser det for mer sikkert at det finnes utenomjordisk liv i universet enn jeg er på min egen eksistens! (- Hvilket vil si 100% dersom noen skulle lure *hehe*)
      Jeg kunne også satt det jeg har av verdier på at det til og med finnes i vårt eget solsystem! – Nærmere bestemt i vannet under isen på noen av Jupiter & Saturns måner som rett og slett er ‘vannverdener’ med et islokk over. (Det er faktisk betydelig mer vann på Jupiters måne, Europa, enn det er på jorden, og det sier jo alt i grunn..)

      1. Her er det masse liv rundt omkring – det er je helt sikker på!
        Se på stjernene er noe av det flotteste som finnes! Jeg blir helt besatt…Bare lyst til å ta med soveposen
        ut og glane oppover. Det er magisk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg