Solliv var på shopping

 

Da ble klokka langt ut på ettermiddag/kveld… Før jeg titter inn her og laget et innlegg!

 

 

Ja, jeg har vært på shopping i dag…Det ble ny hekksag. Sånn til å lade opp. Deilig altså å slippe denne ledningen å drasse på…skjære over ledningen har jeg gjort en gang…Da gikk sikringene i hele huset! 🙂

 

 

Nye vindunderet, men er farlige saker. Har lest bruksanvisning nøye. En liten “nøkkel” på siden man må plugge i for å starte. Denne må man ta ut når sagen ikke er i bruk. Og oppbevare et annet sted en maskinen.. 

 

 

Måtte jo prøve den i kveld. Helt suveren. Så klippet noen busker. Nesten stillegående og trenger ikke hørselvern og siden lyden nesten ikke høres, er det ingen krise å bruke denne på en lørdag ettermiddag. Nesten helt lydløs altså og lett og fin å bruke. Den andre jeg har er meget tung og slitsom, ønsket meg ny i mange år. I år var det gave til meg selv <3

 

Shopping er gøy…! 

8 kommentarer
    1. Ja, shopping er gøy – spesielt på sånne duppeditter som dette, syns jeg! Den ser flott ut! Jeg kjøpte meg jo ny gressklipper og kantklipper ifjor – kjempefornøyd! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg