Solliv som megler

 

God kvelden her fra Kråkerøy! Her for noen dager siden så jeg at et hus, ikke så langt fra meg var til salgs.. Så da måtte jeg bort og snoke litt vet dere! 

 

Har du noen millioner til oppussing så kan dette bli en fin kåk, kjempefin tomt og ligger helt for seg selv i skogen. Man får ikke slike hus her på Kråkerøy i dag, man får ikke tak i hus her heller..Det er jo en liten øy og det er er ikke mye mer å bygge ut. Noen flere felt her blir det ikke  nok ikke så vidt jeg vet, hvor skulle det blitt..Det er bygd på de knausene som er og det som er igjen er dyrket mark og skog og friluftsområder! Kråkerøy er en av de mest populære stedene å bo her i distriktet! 

 

Dette huset finner du på finn.no til en takst på 2.590.000.- Hadde jeg hatt penger så skulle jeg kjøpt det selv og pusset opp til hytte, haha…Det er IKKE boplikt her på Kråkerøy!

 

Og bussen til Oslo går ikke så lang unna ca 0,5 – kilometer..Fantastisk fin tomt spør du meg og her kan man sitte ute med kaffekoppen bak huset, helt helt usjenert…

 

 

Stort potensiale for den rette eier… ❤️

 

 

 

 

 

 

 

 

Er du glad i å snoke etter hus og hytter på finn? Jeg elsker det….

10 kommentarer
    1. Det var rimelig til å være et hus ved sjøen! Muligens ikke så stort og endel oppussing, men sikkert fullt beboelig slik det er nå. 👍 Jeg har det jeg trenger av hus, så er ikke på utkikk etter noe. Likevel er det litt gøy å se bilder fra hus til salgs i nabolaget. 😊

      1. Gøy å følge med på markedet, liker det godt jeg..
        Alle hus her på øya har ikke lang vei til sjøen – fordel med å bo på en øy <3
        Det er gjennom skogen så kommer man til sjøen..Fin beliggenhet!🥰

      1. Herlig beliggenhet altså..Eier bor ikke der og utleier har flyttet..
        Så da snoket jeg litt! Gjør ikke det med folk i huset da, hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg