Solliv som kappåt med trollet og Askeladden

 

Mørkt og trist ute i dag så da må man finne på noe som er hyggelig…Spise seg fet! Jeg har jo litt å gå på nå siden jeg ikke spiste på 3 dager forrige uke…Så føler at jeg må fylle på…

 

 

Etter at jeg hadde vært hos frisøren i dag, så spiste jeg på Egon. Nydelig mat, jeg liker Egon…Ikke billigste stedet, men jeg liker konseptet og at det er så mye forskjellig å velge mellom..Lunheten og atmosfæren er også noe jeg liker, særlig når det regner…Da sitter man ikke på brygga i Fredrikstad på en mandag i februar! Da er det koseligere oppe i byen! 

 

 

Masse forskjellig og mye smaker – deilig..

 

 

Og her satt trollet, Askeladden har jeg ikke bilde av! 

 

 

Viktig å leve hver dag, ikke vente på neste helg..neste ferie…neste uke! Lev nå!!!

 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg