Solliv ser frem i mot 2024

 

1. Håndarbeid – er meditasjon. Året 2024 skal jeg nyte det å lage nye ting til heimen. Kanskje flere tepper…

 

 

2. Det blir kaffekopper  – og det blir nok mange turer med kaffe i 2024 – det gledes.

 

 

3. Det blir masse jobbing i 2024.

 

 

4. Krokusblomstringen i Fredrikstad skal jeg få med meg i 2024

 

 

5. Ønsker meg mange flotte turer til Oslo i 2024.

 

 

6. Håper på turer til Hedmarken og Hamar også i 2024. Og også Gjøvik og Toten – flotte steder.

 

 

7. Ingen sommer uten festivaler. Jeg kommer til å finne mange også i 2024.

 

 

8. Yngste sønn kjøpte seg leilighet på Frogner/Majorstua i 2023. Håper på mange besøk hos ham i året som kommer.

 

 

9.  Badeturer i 2024 blir det!

 

 

10. Det blir masse tid til strikking i 2024. Det er koselig å finne roen med å sette seg ned med garn og pinner.

 

 

11.  Et år med  god mat og drikke – 2024!

 

 

 

12. Kultur – jeg ønsker meg masse kultur i 2024. Håper på besøk i operaen også. Det må jeg få til.

 

Alle mine lesere, jeg ønsker dere ET GODT NYTT ÅR! Takker masse for 2023 med flott engasjement med kommentarer her på bloggen! 🩷💜

 

 

 

15 kommentarer
    1. Så mange fine planer har du:) Lykke til.
      Jeg kan ikke planlegge noe, men vi er invitert til bryllup i England i sommer og jeg gleder meg til det:)

    2. Blir mye av det samme i 24 som i 2023. Men man må snuse på nye ting og tenke på at man kun lever en gang. Mulig jeg investerer i en el sykkel eller en vanlig, masse turer og nye venner som venter. Her blir det wok i kveld. Godt nytt år. Ha en fin kveld.

      1. Høres ut som spennende planer for 2024, nye venner og turer og sykkel.
        Ja, dette lover godt!
        Nyt kvelden og kos deg masse!
        GOODT NYTT ÅR!

    3. Vi gleder oss til å følge deg på dine planer for 2024! 🥰 Ønsker deg riktig Godt Nytt år! 🤗🎇✨🎉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg