Solliv på tur

 

God formiddag, jeg har fri og skal male litt i dag! Håper jeg…Først en kaffepause her ved bloggen. I går tok jeg toget inn til Oslo, eller buss for tog da..Videre med trikken opp til Kjelsås, der hadde jeg som plan å få med meg Teknisk Museum. Det fikk jeg – og trikketur ble det, ganske lang tur og Kjelsås var endestasjonen…Derfra gikk jeg ned ei gate og over bussholdeplassen på Kjelsås og under togskinnene og så var jeg på parkeringsplassen. Aldri tatt trikken dit så var jo litt spent, men gikk bra. Skal legge ved noen bilder derfra i et senere innlegg! Her blir det bare meg og meg og meg…hehe..Kjøpte med en kjole/frakk fra Selected Femme tidligere i sommer..Den er denne saken du ser med striper her, den bruker jeg som frakk og knepper man igjen og kutter ut buksene så blir det kjole..Det fulgte med stripete belte også!

 

Utrolig praktisk, tror det er bomull/lin kvalitet på denne..Kjøpte den i en butikk her i byen som heter BOOMERANG Ikke sponset dette innlegget altså, men liker denne butikken og er ikke noe kjedebutikk, men en god gammeldags butikk med skikkelig service..Grønn genser fra Zara..

 

Buksene kjøpte jeg i en interiørbutikk i Halden i fjor 🙂 Egentlig perfekt antrekk til både museum og middag på restaurant..Synes jeg da…Men smaken er som baken, delt! 

 

 

 

 

Kos deg masse med dagen da…

14 kommentarer
    1. Kos deg med dagen og med det du har og gjøre. Her bøtter det ned og jeg er lei av regnet. Koser meg innendørs med strikking av sokker, og i morges stod jeg fast. Fibrotåka, men det løste seg når hjernen var våkna. Hi,hi. Har så mye garn liggende og på tide jeg tar fatt! Klem

      1. Takk, dagen ble fin den. Masse sol, men litt sterk vind ved sjøen i dag.
        Godt å roe end med strikk ja, garn har man i hauger her også..Men etterhvert kommer høsten og
        da setter jeg meg ned med det..Denne uka er det meldt fint vær, så håper det blir noen bad også.
        Badet i dag, men vinden var sur ved sjøen..vannet var deilig – fin kveld og klem til deg og håper det blir
        sol hos dere 🥰

    2. Flott antrekk!🤗👍🏻
      Helt enig i at det passer til begge deler.
      Malerarbeid er nødvendig, men jeg synes ikke det er det morsomste å gjøre. Men det vises resultater fort og det liker jeg🤗
      Lykke til!😊

      1. Tusen takk, ja likte den kjolen/frakken jeg – utrolig praktisk altså…og nydelig stoff/kvalitet..
        Male er gøy det, men må må ta litt og litt for det er sterk lukt og man blir helt tett i luftveiene..
        Og lukter sterkt av oljedekkbeis..men litt om gangen så går det det fremover 🙂
        Ha en fin kveld! 🙂

    3. Flotte deg på spennende tur. Helt perfekt. 🤗 ser jo at sommeren holder til hos dere fremdeles. Kos deg masse med alle dine gjøremål. 🤗

      1. Ja, gøy å være tur da…Sommeren kommer tilbake denne uka, i dag litt kald vind ved sjøen. Men jeg badet og det er varmt i vannet 20 grader..fin temp det.
        Nok å gjøre – så man må pusle litt hver dag de dagene man ikke er på tur, fineste kveld til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg