Solliv på shopping

 

Jeg falt pladask for disse. Veldig fine boots..

 

 

Helly Hansen er et godt merke som holder i årevis!

 

 

Gode fine såler, jeg går jo til og fra jobb så det er kjekt med gode støvler når man går til jobben! Så da kan jeg krysse av vinterstøvler på lista mi..Veldig kjekt..

 

Kostet 299.- på Fretex og det synes jeg var et kupp og størrelsen kunne ikke vært annerledes..Så følte en stor lykke da de ble mine ❤️ Jeg kjøpte jo en stor og lang dun-kåpe (grønn) i fjor vinter, så passer jo kjempefint sammen! Har et par veldig gamle Dr.Martens støvler som er lilla, sikkert 12-13 år…Men de skal jeg fortsatt beholde!

 

Ønsker dere alle en fin kveld..

22 kommentarer
    1. Det der var et varp! Ser jo ikke ut som om de er gått med. Gode såler og gode støvler er et møst på vinteren.
      Sjekka litt og jeg tror du sparte rundt 1.600 kroner.

      1. Det tror jeg også, for disse er dyre altså. Ser overhodet ikke brukt ut..Og akkurat min størrelse og de sålene da, de kan man bruke en vinternatt eller to..vil jeg tro…:-)
        Så Fretex er tingen altså, der finner man snart alt man trenger!

      1. Tusen takk, her ble jeg fornøyd altså. Jeg er jo den som prøver å kjøpe ting som varer litt.
        Og når man finner det brukt også så ble det skikkelig varp ja.
        Ønsker deg en fin kveld <3 God klem 🥰

      1. Tusen takk, dette var virkelig bra støvler som tåler litt! Kvalitet er bra å kjøpe og
        finner man det brukt er det jo helt topp. 🙂

    2. Litt av et kupp, de der er gode og varme når vinteren kommer for fullt. Vi har gjenbruk butikk, det har bare et annet navn. Er jo lite i sentrum så ikke rart at jeg går glipp av noe.
      Klem

      1. Mange takk, ja det var det virkelig og den fine prisen.
        Må si jeg ble glad altså!
        Begynner å bli skikkelig høst her nå…ikke mange gradene her på morgenen..
        Kos deg med kvelden da, klem.

    3. Gratulerer med nye fine boots til en veldig bra penge 🥰 Godt å ha gode støvler nå som det blir kaldere og vinteren ikke er så alt for langt unna. En såle som griper er et must om det blir isete. Ønsker deg en fin torsdag, klem 🤗

      1. Tusen takk – ja her ble jeg virkelig glad for dette er noe jeg virkelig trengte.
        Skotøy er ikke det jeg har mest av og ikke slike støvler. Som sagt har de gamle Dr.Martens,
        men de har jo levd noen år! Sålene som dette med tykk gummi er flott på glatta!
        Kos deg med kvelden <3 klem…

    4. Åh, det var litt av et kupp! Ser jo helt ubrukte ut også! Tykke såler og varme sko må man ha om vinteren. Jeg har vært på såkalt strømkrisesalg på Hadeland Glassverk, – masse til 50-70% rabatt, så da ble det noen julegaver.

      1. Tusen takk, ja dette var et bra kjøp..Helt utrolig bare helt plutselig så jeg dem!
        Så flott med så god rabatt da er det lurt å begynne å handle inn litt til gaver helt klart!
        Ønsker deg en fin kveld videre 🙂

    5. Så flott å få kjøpt slike flotte sko rimelig, det er ikke hver dag en finner. 🙂

      Fint innlegg med å hjelpe seg selv først, og det er så viktig! God torsdag! Klem <3

      1. Tusen takk, dette var kjekt å finne billig. For det var noe jeg måtte kjøpe denne vinteren.
        Takk igjen, må rett og slett sette seg selv i fokus…forstå det den som kan..men sånn
        må det bli! <3

    6. Flotte og gode sko til en veldig fin pris.👍🏻😊
      Godt å spare penger i disse tider.🤗
      Jeg må visst begynne å se etter vintersko jeg også.😅
      Jeg liker også at de ikke er for lave, så man slipper masse snø inni skoene.
      Nyt høstkvelden!🍃🍃🍂

      1. Tusen takk, noen ganger er man heldig. Fretex har mye fint så stikker heller innom der enn senteret her i byen
        hvis jeg trenger noe..
        Penger må man ta vare på i disse dager. Ha en fin kveld da 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg