Solliv på rundtur

 

God ettermiddag! I dag har jeg vært på tre plantesenter..For å titte litt rundt og kjøpe litt  planter. Mye flott og prisene er stive på det som er litt stort! Som man egentlig kunne tenkt seg…..Store krukker f.eks..Et par slike rundt i hagen hadde gjort susen! Fylt opp med masse vakre blomster og kanskje noen trær også..

 

 

Det er også en utfordring på gang i helgen og tema er rund! Her https://utifriluft.blogg.no/helgeutfordring-rund.html Og på plantesenter finner man mye rundt og jeg gikk rundt meg selv også! 

 

 

Jeg gikk og luktet på tomater…Elsker duften av disse plantene. 

 

 

 

Fuglebad er på moten i år tror jeg! 

 

 

Hortensia er flotte!!!

 

 

 

Jeg ønsker meg Japansk kirsebær – for en pris! 1.995.- 💰

 

 

Klematis, jeg dåner……🩷

 

 

 

Rododendron har jeg nok av – hele hagen full! 

 

 

Guttas blomster – har det meste og der var det trafikk i dag! Får satse på salget til høsten! 

 

 

Denne vasen har jeg skrevet om tidligere..Kjerringtanker falt for denne – vase til nette sum av 1.490.-! Men blir sikkert flott i Drømmehuset! Har sett en billigere utgave på Nille! Bloggen her: https://kjerringtanker.blogg.no Artig blogg å følge! 

 

 

 

Bistrosett til 4.490.- To stoler og et lite bord! 

 

 

 

 

Fuglebad igjen….Fuglene skal skjemmes bort i år! 

 

Masse å kjøpe – det er helt sikkert…Men det er ikke bare å få slike store ting hjem heller…Da må man ha hjelp tenker jeg! 💪 

 

Et lite innblikk i det jeg tittet på i dag! 

 

NYT KVELDEN!

 

12 kommentarer
    1. Man kan se mye pent på plantesentre men der er jeg sjelden. Det er nok av slike her også. Gikk en solid tur i byen i dag. I går lå jeg i hengekøya for første gang i år. Lå der 45 minutter i skogen. Det blir sikkert flere slike turer utover. Ha en fin kveld.

      1. Mye pent å finne på slike steder. Men dyrt.
        Deilig med tur i skogen da, du var flink som slappet godt av..Bra det.
        Jeg gikk tur i skogen kl 1000 i dag og ny tur i skogen og ved elva nå i kveld. Så fint ute.
        Ha en fin kveld videre!

    2. Mye fint og rundt!👍 Jeg liker veldig godt å gå rundt på diverse plantesentre og kikke, men ikke alltid jeg kjøper noe. Store krukker er dyre! Jeg så på Sommerhytta at de laget krukker selv av betong, og det er absolutt en mulighet. Ellers har jeg kommet over noen rimelige på bruktmarked. Håper du får tak i litt billigere Japansk kirsebær! 🤞

      1. Veldig dyrt har det blitt og alt skal være så stort og flott og da blir det tusenlapper ut av det.
        Fint å finne potter på bruktmarkeder. Man må bare lete og plutselig kan man være heldig.
        Støpe selv er flott, så han dansken meg hageprogrogrammet også viste oss hvordan det skulle gjøres.
        Ser ikke vanskelig ut.
        2000.- for kirsebær er ikke aktuelt nei..Men 70 % til høsten er jo en mulighet.
        Ha en riktig fin kveld! 🌸

    3. Her var det sååå mye lekkert – og RUNDt….! Tusen takk for at du tok utfordringa – og takk for titten på alle ting som jeg minst ønsker meg 90% av, hehe….. god klem <3

      1. Bare hyggelig vennen…
        Ja, så mye fint..Jeg skulle ønske jeg bare kunne ringe en fyr og så kom han med lastebilen full, med potter, jord og vakre planter og fuglebad og alt.
        God klem..

      1. Flott og lekkert…
        Og det blir alltid et salg.. Ikke noe vits i å kjøpe ting til full pris. Hvis man ikke trenger det der og da 🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg