Solliv.no

 

Jeg husker ikke helt hvor jeg kjøpte solbrillene mine, eller om det er noe jeg har arva etter pappa. Litt usikker der..Men det ser ikke ut som herrebriller. Så har nok blitt kjøpt på HM eller Lindex. Men kjøpte et par i vinter i Oslo, de betalte jeg litt mer for. Men har ikke brukt så mye enda. Har lissom spart på dem til ferietiden..

 

Capsen fikk jeg av gutta til bursdagen min, åpnet gaven i KIEL eller på båten da. 

 

Kjolen kjøpte jeg på HM på CC Hamar kosta 75.- Beste passformen jeg har hatt i en kjole på lenge. Skjønner absolutt ikke hvorfor den var så billig. Kunne glatt betalt 1000.- for den. 

 

 

 

Badedrakta er fra mamma, litt stor – hun var tidligere en ganske så ferm dame. 

 

 

 

Isen kjøpte jeg på stasjon nede i gata her. Spiser egentlig ikke så mye is, men denne er god. 

 

Denne uka har vært hektisk, så godt det er lørdagskvelden…Noen uker er jo bare slik! 1. juli, tenk det da..Juni synes jeg har vært lang, kommer sikkert av det fine været og jeg føler jeg har fått utrettet mye og vært på masse turer og feiret bursdag og greier. Stas. Til og med vært i Tyskland.

 

 

 

 

Solliv.no

 

 

16 kommentarer
    1. Både capsen og kjolen er flotte. Du vet alt kler den smukke! Jeg er nå solbrent, enda jeg brukte solkrem med solfaktor 50. Deilig ute i dag. I morgen blir det kaldere. Nyt kvelden. Klemsiklem

      1. Tusen takk snille deg. 50 i faktor og solbrent, jaja…dere har flott sommervær nå. Så da er det viktig å nyte livet utendørs og samle D-vitaminer 🙂
        Her regner det nå og skal bli dårlig vær utover..Så får lese litt og slappe av jeg, kan være godt det å..
        Klemmer og natta 🥰

    2. ja juni har vært utrolig vakker og vi er nok mange som har brukt den godt ;=) håper på en fin juli også for om 2 uker kjører vi nordover.
      Greit med rimlige klede og briller når en liker dem så godt da :=)

      1. Ja, moro å handle noe nytt selv om man har mye fra før, men i dag ryddet jeg i skapet og blir
        masse klær som jeg leverer til gjenbruk. Det man ikke bruker selv kan jo andre få glede av.
        Juni har vært en nydelig måned.

    3. Herlig herlig!
      Solbriller, caps, kjole, badedrakt og is! Sommer og varme dager 😀 Da må man ha disse tingene. Kjoler er herlig å gå i – og spesielt om man finner DEN kjolen som bare er superherlig på 🙂
      God søndag til deg! klems

      1. Tusen takk, blir sommervibber dette.
        Kjolen var veldig god å ha på, sjelden jeg finner altså. Synes det er
        vanskelig å finne gode kjoler. Enten for korte eller lange eller for stramme over magen.
        Klem og nyt søndagen.

      1. Jeg kjøper det som er min stil, og det som roper på meg. Noe billig og annet er dyrere..
        Kjolen var bare superfin.
        Ja, nok å gjøre om dagen, det er helt klart..<3 God klem..

      1. Tusen takk, juni var spesiell med bursdag og reiser og ferie og det varme været.
        Juli blir nok ikke så bra værmessig.
        Men blir sikkert grei nok…God klem..

      1. Juni har vært en magisk måned..jeg har fått utrettet så mye og festival i to dager også.
        Det var utrolig fint.
        Klem og fin kveld..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg