Solliv med en gjesteblogger

 

God kveld! Håper du nyter sommeren…Dårlig med bading om dagen da, men men…Nok å gjøre…Både hjemme og andre steder! Fant en kasse utenfor – sikkert ikke beregnet for dette bruket..Men lot det stå til jeg.. 🙂

 

 

Prøver å få litt orden på hekken til ho mor!

 

 

Stor forundring? Ikke ofte jeg er ute og klipper hekk der. For jeg er den som handler og gjør andre ting..Men er jo gøy med nytt utstyr – så dura i vei…Ble ikke ferdig så blir nok et par dager til der ute. Greit å pusle litt sånn ute synes jeg..I sitt eget tempo så blir det ikke stress. Liv heter min mamma..Jeg heter Solveig. Derfor heter bloggen min SOLLIV

 

 

Ble ok, men som sagt ikke ferdig.. Har den samme hekken her hjemme også..Liguster..Tett og fin den, hvis man er flink med klipping..Jeg er ikke helt ajour med min hekk. Venter på naboen skal reise bort litt. For det blir mye bøss inn til dem..Så ser an litt… 💙

 

 

Koselig med en gjesteblogger!

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Så koselig med en gjesteblogger – og fint med en forklaring på bloggnavnet…. jeg trodde det betydde sol som i “blid og glad som en sol” og liv fordi du er “full av liv”! Mange gode klemmer <3

    2. Vakkert.. 😀 Artig innlegg,, visste ikke at det var bakgrunnen for navnet på bloggen, men det ble jo ikke mindre pent av den grunn 😀 klem

      1. Tusen takk, så hyggelig…Ja, jeg visste hva bloggen mini skulle hete – lenge før jeg fikk blogg…Det hadde jeg bestemt meg for! Bloggen skulle het Solliv <3 Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg