Solliv lagde potetsalat

 

Potetsalat er deilig det. Men kjøper det aldri. Det må være hjemmelaget. Sånne pakker fra butikken drar jeg aldri med inn her hjemme. Kokte poteter…Litt oppskåret eple, litt rødløk, gressløk. Det var det jeg hadde. Deilig med oppskåret purre, men det hadde jeg ikke her. Blandet rømme og majones og salt og pepper. Ingen oppskrift egentlig, bare smaker meg frem. Ta det du har og lag deg en god potetsalat. 

 

 

Satt meg på plattingen bak huset. Foran huset er jo blitt et prosjekt..i denne varmen <3 hehe…

 

 

Litt salat, burger og hjemmelagd potetsalat. Stekt sopp…Ble ikke galt det. Ikke noe besøk her hos oss. Stille og rolig. Passer meg bra…Det er jo mange som ber noen folk til pinse, men men det ikke noe fart og spenning her hos meg. Er ikke så flink til å be noen….Men har egentlig holdt på i hele dag, med rengjøring inne og vask og rydding av veranda ute…Slappet av på solsenga innimellom. Og fikk gått meg en tur før middagen 🙂 

 

God Pinse…

10 kommentarer
    1. Potetsalat er kjempegodt når den er hjemmelaget, men selv har jeg aldri laget det. Gjør det lettvint og kjøper med meg når jeg er i butikken. Men har veldig lyst på.
      Kan jeg spørre hvilken potetsort du bruker? Jeg er veldig kresen på poteter dagen etter de er kokt.
      Jeg forventet en stille og rolig pinse, men fikk i dag besøk av et vennepar. Det var veldig hyggelig. De kom i sitt røde glis, som fikk hele nabolaget til å henge over gjerdene for å se 😀 Og så hadde de med Lykkebobler, og en god bodylotion. Og jeg har ikke engang bursdag. Men veldig koselig var det.
      Og 2. pinsedag blir det familieutflukt. Det gleder jeg meg til, og spesielt i dette flotte Syden-været 🙂
      Nyt dagene enten du er alene eller ei…kos uansett ♥ Klem ♥

      1. Veldig godt og enkelt å lage. Jeg brukte nypoteter. Kokte disse til salaten ikke noe jeg hadde fra dagen før. Kokte de og avkjølte og delte i biter og blandet i. Kokte 4 poteter. Det ble en stor boks. Vi er jo to her i huset nå og masse igjen til i morgen også…
        Spennende med besøk da..Bra naboer fikk noe å titte på 🙂 Deilig vær så bare til å nyte…Drar vel på stranda jeg tenker jeg. Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg