Solliv har vært på kunstutstilling

 

Kom inn kom inn…

 

Noe fint og noe som jeg ikke helt skjønte, men sånn er jo kunst! Alle skjønner ikke alt…Jeg bare tittet litt rundt, snakket ikke med noen der og studerte hvordan kunsten var blitt til eller sånn..Jeg var på blogg-oppdrag!

 

 

 

Jeg har vært på ØKS – Østfold Kunstsenter. 

 

 

En del forskjellige kunstverk her da, noe for enhver smak. Mange forskjellige kunstere som ikke var en del av utstillingen, men er slik det er hver dag. En butikk som selger kunst.. Men er dyrt. Hvis dere ser det bildet som er til venstre i brunt og svart..nederst på venstre side – det var priset til 15.000.- Sånn kunst er for meg litt pling plong…Jeg studerte det litt nærmere og lignet på en kobbertråd og lisser som lagde mønster! De bollene nederst er meg, jeg elsker glass og fine farger da.

 

 

Skjønte ikke helt hva kunsteren ville her jeg..Verken det øverste eller nederste. 

 

 

Med lyd…Noe jeg ikke helt greide å fange opp, mulig det var skogens ro…eller vinden i skogen kanskje..

 

 

Navn på de tre som hadde hver sin utstilling.. Man kan sikkert google vedkommende for å få litt mer innblikk i dette! 

 

 

Dette liker jeg, elsker farger..Den tredje kunsteren hadde en type boks med noe inn i ..Tok bilder men fikk ikke helt overført der her…Handlet om hva som er inne i boksen..Skjønte ikke helt logikken der heller. Tror jeg er litt ute trening for tiden…vært for mye pandemi og for litt kunst på meg! Men helt sikkert tre ulike kunststiler som er dyktige på hver sin måte…Men man må nok gå på utstillingene flere ganger for å få mer dybde i dette..

 

En verden uten kunst hadde vært fattig…

18 kommentarer
      1. Du likte det brunrøde/sorte med striper…??
        Det var originalt…Men ikke min stil…
        Jeg er mer det helt nederste, det med alle fargene…Prisen var sånn 14000 – 15000 tror jeg..

    1. Morsomt med kunst, men det er jo umulig å like alt! Selv med all min besteste fantasi så er det ikke alt jeg klarer….! Takk for titten! Klem <3

    2. Glasskålene var fine, ja 🙂 Pling plong? Artig uttrykk! 😀 Ikke alt man skal forstå seg på her i verden… Mye billigere å ta bilder av kunsten, da 😉

      1. Jeg er glad i kunst jeg og elsker å gå på utstillinger..
        Noen ganger er det litt vanskelig å forstå uttrykket..
        Elsker glass med farger jeg….:-)

    3. Woooh..ja det var litt av en pris, hehe.. men man veit jo at sånn er det. Jeg er ikke så veldig interessert i å gå på kunstutstilling..men det har vel egentlig mest å gjøre med at jeg liker generelt ikke å gå på tilstelninger der man kan risikere at det kryr av folk..
      Men ja, noe er flott og vakkert – og noe skjønner man ikke helt poenget med =)
      Ha en riktig god søndag <3

      1. Mye flott og se og mye som er sært for meg, men kanskje fint for andre.
        Jeg er den som elsker masse folk og styr, bare jeg slipper å snakke med dem…hehe..
        Men liker å gå i min egen boble – ta bilder..Nyte og forske og se…
        Prisene er noe for seg selv, så tar meg aldri råd til å kjøpte noe..
        Fin dag da – klem…

      1. Ja, litt sært, men for oss til å tenke og det synes jeg er flott.
        Jeg er litt der at jeg liker ting som ikke finnes i alle hjem, og er ikke noen slave av
        Ikea. Så gøy å gå rundt å snoke synes jeg 🙂 Men har blitt altfor lite av dette i 2 år nå.

    4. Artig å gå på utstillinger selv om det er mye jeg ikke forstår kan kalles kunst. 😯 Men det er vel derfor det kalles kunst sikkert. 😀 Mye fint og rart der du var ihvertfall ☺

      1. Jeg elsker gallerier og kunst, man trener hjernen til på tenke utenfor boksen.
        Men dessverre vært lite av det under pandemien.
        Noe er sært og noe fint og noe veldig vakkert! Øyet som ser…
        Jeg likte disse fargerike bildene helt nederst..Var mange forskjellige farger og mønster og
        prisene lå her på 15.000,- Kunne gjerne hatt en slikt på veggen jeg altså! God søndag…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg