Solliv følte seg heldig

 

På lørdag var jeg i byen for å titte rundt og slikt. Det var Bylørdag! 🙂

 

 

Jeg elsker mønster og finner jeg klær med mønster som jeg liker blir jeg helt frelst. Men jeg liker ikke småblomstrete saker som det florerer av. Det blir for søtt for min stil! Men ser etter annet mønster..Og dette elsket jeg! 

 

 

Slike jakker kommer for fullt i høst også – det er ganske hot leste jeg i et blad! 

 

Ser du de fine sømmene og glidelåsen er skjult..Det er bra håndverk. og bildet nedenfor viser jeg hvordan lommen ser ut, den er jo nesten ikke synlig..Det har vi lært på symesterskapet, det er klasse! 

 

 

Denne saken fant jeg på Fretex til 129.- 

 

 

For et KUPP!!!

18 kommentarer
      1. Tusen takk, ja den ropte på meg! Og ser helt ny ut og for en flott kvalitet! Tror faktisk den er helt ubrukt.
        Så her ble jeg glad ja!

      1. Takk, likte jakka veldig godt. Både fasongen, mønsteret og fargene..
        kjempefornøyd.
        Synd det ikke finnes slike butikker hos dere.

    1. Du gjorde et kupp der!
      Jeg kjøpte en grønn kjole på salg for noen dager siden… følte meg heldig… 250 kroner for en lekker plissert fin kjole – som kan brukes i mange år forhåpentlligvis til nesten hverdag og fest 😀 I allefall kupp! Som du gjorde med jakka! VI har ikke fretex her – og i Ålesund må man lete livet av seg for slik butikk… tror jammen meg de har sluttet med den der også….

      1. Tusen takk, ja da har vi gjort kupp begge to.
        Jakka virket helt ubrukt og virket veldig god kvalitet og et merke som ikke
        halve Fredrikstad går med. Sånt liker jeg vettu..Tok bare og skyllet den opp litt i vasken med håndvask.
        God som GULL! Elsker slike jakker jeg har en i mørkgrønn, i et annet merke.. Hatt i mange år, den bor jeg i.
        Synd at det ikke finnes slike butikker i nærheten hos dere. Jeg er alltid innom denne og snoker når jeg er i byen.
        Som regel finner jeg ikke noe, men på lørdag..juhu…

    2. Stilig jakke!🤩
      Der gjorde du virkelig et scoop og veldig behagelig for pengeboka også.🤗
      Gjenbruk er bra og den jakken er av altfor bra kvalitet til å bli kastet.😊👍🏻

      1. Tusen takk, jakka virket helt ubrukt. Men jeg vasket den forsiktig med håndvask.
        Et bra merke tror jeg, ser ikke slike merker på tøyet her i Norge..
        Så sikkert noen som har vært i Paris og så kom man hjem og så passet den ikke… 🙂

    3. Superflott jakke, og der gjorde du et kupp! Fretex butikken vi hadde ble lagt ned. Litt synd det for det var alltid kjekt å stikke innom for å se hva de hadde. Nå er jeg sjelden på shopping. Klem

      1. Tusen takk, likte den godt og i et merke som jeg ikke har sett her i Norge. Det liker jeg.
        Jakka virket helt ubrukt. Jeg vasket det i håndvask – syndes det er greit med det man kjøper sånn.
        Synd den butikken hos dere er nedlagt da? Liker slike butikker jeg. Klem..

    4. Jakken er veldig fin, både i farge og mønster som ikke er for busy og prisen kan man ikke klage på. Jeg er ikke så begeistret for blomster og store mønster, men veldig glad i farger. Ha en fin tirsdag, klem 🤗

      1. Tusen takk, ja den er skikkelig fin altså og så fin fasong og nydelig søm.
        Dette er kvalitet…Jeg kan like store mønster jeg, så det ser jeg etter.
        Men må være noe ved mønsteret. Bare en haug store blomster er jeg ikke glad i..
        Så jeg kan bruke lang tid å finne meg et klesplagg egentlig. Så skulle sydd selv, det finnes så masse
        fine stoffer og få kjøpt. Tenkte denne jakka her var fin til en stram olabukse og med sneakers til ..klem🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg