Solliv er lykkelig på tur

 

God kveld! 

 

Jeg bare elsker å være på dagsturer. Ta buss og tog og kose meg hele dagen! Koster jo egentlig ikke så mye heller. Man bør jo ikke alltid handle. Men jeg handlet litt på markedet ved Domkirken i går! Se her: jeg har handlet på markedet og jeg handlet etter jeg kom hjem også via sønn min for jeg ble helt forelsket 💚 Så sendte ham en melding om han skulle ned til sentrum i Oslo i dag! Markedet hadde nemlig siste dagen i dag! Ellers så koster det ikke så mye, kan jo ha med matpakke også! Selv som jeg nyter å spise ute. 

 

 

Jeg elsker å ta turen innom Grønnland. 

 

 

 

 

 

 

Man hører ikke så mye norsktalende i dette området. Her er det internasjonalt. Masse forskjelliger og hvis du er glad i å sy er det masse billig å få kjøpt. 3 meter med stoff for kr. 100.-. For ikke å snakke om frukt og grønnsaker da, enormt flott utvalg. Hadde jeg bodd i Oslo så hadde jeg gjerne dratt med poser med frukt og grønnsaker fra dette stedet  hjem på trikk eller tebane 🙂 Bra utvalg og tropp kvalitet. Her tok jeg ikke bilde, for det yret av folk! 

 

 

 

Tenk at dette bare er “100 meter” fra sentrum….Oslo har mye å by på! 

 

God kveld…i hemen.

16 kommentarer
    1. Ja, du er lykkelig på tur! Og det sier jeg ikkeno på, det er nemlig det aller beste….! Du kjenner Oslo godt, da blir det ekstra stas! Klem 😘

      1. Man blir lykkelig å være på tur. Enten i skogen, sjøen eller byen. Bare være….
        Jeg har opparbeidet meg bra kunnskap om Oslo og da er det gøy.
        Du får prøve å bli kjent du også og dra til Oslo og lære deg byen. Men du være tålmodig for den er stor vettu… Jeg har vært veldig ofte i Oslo og prøver å gå alle andre steder enn hovedgata. Det jeg må lære meg mer utover er å ta t-bane og trikk. Klem…

    2. Ser ut som du hadde en ordentlig kosedag. Jeg er blitt sånn at er jeg i byen vil jeg bare hjem i samme farta. Blir dønnsliten av mye folk og støy. Vil ikke en gang på kafe. Var ikke sånn før. Takk for at du deler fra dine turer så føler jeg at jeg har vært med. Fin søndag til deg.

      1. Ble en veldig fin dag. Jeg også blir sliten av støy, går greit utendørs. Men sitte inne på kafe greier jeg ikke.
        Sitter alltid ute om det er midt på vinteren. Det er noe med akustikken på disse sjappene og mennesker som prater.
        Alt blir støy og mas. Koselige at du liker å lese bloggen min. Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg