Solliv er grønn

 

Jobbreisen gikk som en drøm…

 

Bildet over og under her er fra kveldsturen i dag!

 

 

Ja, jeg kaller det jobbreise og ikke fritid! Fra jeg går ut den døra til jeg er på jobb  – er en jobbreise..Når jeg går ut den døra på jobben til jeg er hjemme er også en jobbreise! Ikke fritid…Slik jeg ser det! Jeg gikk ca. 30 minutter, så ble det ferje så sykkel….Omvendt rekkefølge hjem da, sykkel ferje og ganging! Alt dette kaller jeg jobbreise..

 

Og grønnere kan det vel nesten ikke bli! Fin tur på morgenen i dag…hjemover begynte det å sludde! 

 

Gammel historie og ny historie  møter hverandre!

 

Alt går i ring! 

 

Men uansett så bidrar jeg med mitt for et grønnere samfunn! Hva gjør du?

4 kommentarer
    1. Solliv er grønn, ja – og det er helt topp! Jeg bidrar vel heller den sorte veien, jeg…. som kjører bensinbil til jobb stort sett, og diesel-bobil…..! Men – jeg går mye vet du – og det er grønt! Digger din nye reise til-og-fra-jobb altså! Du er best <3 klemmer

      1. Takk, gøy å være med på noe som bidrar til det grønne skiftet!
        Du er sikkert flink på andre måter, kjenner jeg deg rett så er du ingen forbruks-dame..Når det gjelder
        klær etc…Så tenker du bidrar til mye bra jeg…Nyt dagen min venn, klemmer på! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg