Sol på dagens første tur

 

God dag lesere…Været er fint og det var sol på dagens første tur – så deilig!

 

Fremdeles piggsko som gjelder her på Kråkerøy! Men vi er nærmere bare veier for hver dag som går! Deilig å være ute…Man fryser ikke slik som i januar..Selv om jeg er mye ute om det er kaldt, så fryser jeg på samme måte som alle andre…Men mure seg inne er aldri et tema for meg! 

 

Det blir flere turer hver dag og jeg nyter det! Nå skal jeg ta en bøtte med lit såpevann og klut og ta litt skikkelig vask rundt her i stua – mens jeg også lufter litt! Deilig med frisk luft inne og ute! Vaske bord og pyntegjenstander og riste duker…..Sette på en vaskemaskin med mitt tøy….

 

Så får vi se da om det blir en utepils senere i dag, hvis ikke så er det meldt flere dager…med SOL ☀️

 

En riktig fin lørdag til alle i hop!

 

12 kommentarer
    1. Nydelige bilder altså! Deilig når våren kommer snikende… 🙂 og jeg føler jeg har gått med piggsko i over to måneder nå…. stønn…! Klemmer <3

      1. Deilig med sol altså, dagens første tur var strålende sol og ja piggsko og brodder har jeg
        gått med siden tidlig i desember..Rar vinter, pleier ikke å være slik her..
        Klemmer..

      1. Takk, ja det skjønner jeg godt – det er ikke lenger til nå..
        Snart får dere sol og da er det glede – vi har jo sol hele året i grunn.
        Det er jeg glad for.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg