Snøen som ikke falt i fjor ☃️

God formiddag! 

 

All snøen som ikke falt i fjor – falt ned her på Kråkerøy natt til i dag..

 

Så da var det etter et par kopper kaffe, kle på seg topplue og vinterutstyr og begynne å rydde gårdsplassen for snø..Tror jeg vant over hele nabolaget..Så ikke en eneste sjel ute..Hørte bare snorking…Ute var det deilig, den skrape lufta som har vært i 4 uker nå var forsvunnet. Vinter har kommet i løpet av noen nattetimer..Er ikke stor fan av snø altså, synes alt blir mer tungvint. Må planlegges litt mer, mister litt spontanitet og frihet…løpe ut i skogen blir plutselig litt tyngre..

 

Trim blir det i dag også, men blir asfalt! Muligens tur til byen..På beina…Jeg tar jo ikke bilen til byen og hjem og så ut og gå etterpå…Nei, da kombinerer jeg tur og gjøremål..Praktisk for meg!

 

Besøkte mamma i går, så det trenger jeg ikke i dag føler jeg..❤️ Hun har det bra!

 

 

Nedenfor er fra turen i går kveld..Utsikt fra Kråkerøy og mot byen. Det begynte å mørkne..Liker slike turer..Lyset er spesielt og veldig fint.. Ut på tur er sjarmerende til alle klokkeslett..

I mitt hode er ikke noe feil eller rett..Jeg elsker å være ute….!

 

Håper du får en fin fin dag! ☃️

 

6 kommentarer
    1. Hihi…. akkurat som å lese om min dag…! Jeg begynte også dagen med måking – snøen var tung og våt! Så har jeg gått et par turer etterpå – og fått gjort litt inne…………! Det har vært en god dag! Men – det snør og det snør, stønn….. 🙂 klemmer….

      1. Masse tung snø, hjelpes…Men vi føk ut både du og jeg.
        Tenkte at dette må jeg få unna. Nytter ikke tenke i stykker snø..
        Ja ble tur til byen her…Rundt i byen og hjem fra byen…Så fikk nok trim i dag merker jeg..
        Og det sluddet og ble glatt å gå..Alt blir tyngre med snø..Tråkig!
        God klemmer kommer her ❤️❤️🎄

      1. Takk, tusla til byen og det var et lite julemarked midt i byen.
        Lite folk, glatt og sludd ute. Folk kjører vel til et større senter.
        Senteret her i byen holder de på å rive..Halve bygget. Og det graves i byen.
        Så butikkene her i byen sliter nok veldig denne jula.
        Jeg hentet et par ting på posten her på Kråkerøy..tok en runde i byen og gikk hjem.
        Det ble 4 timer med gåing.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg