snø ble det så det holdt

 

Vakkert er det jo..

 

Snøen begynte å lave ned samtidig som Portugal scoret mål…Det ble mange mål og det ble mye snø..Jeg tenkte dette her blir kaos, skal på jobb og greier..Så jeg stilte klokka på 0530 og gikk hjemmefra 0620 og var på jobb 0800…Det var kaldt, glatt og masse snø..Mange kuldegrader…Så jeg gikk hele veien til jobb og hele veien hjem igjen setter jobben..,,,to turer a 1 time 40 minutter. Her hjemme nå i kveld har jeg måket snø! Mye styr med snø!!! Er ikke så glad i det, men flott er det jo! 

 

Og det var vidunderlig vakkert gjennom Gamlebyen både morgen og ettermiddag!

 

 

På jobben…

 

 

Venter på ferja her jeg, klokka er litt over 0700…Hjelpes for en haug!

 

 

I Gamlebyen nå i ettermiddag <3 

 

 

En av gatene i Gamlebyen..

 

 

På ferjestedet her på Kråkerøy, i dag tidlig..

 

Ikke vet jeg hvor lenger dette ligger, men blir sikkert liggende noen dager i dette kalde været..Så blir sikkert å gå til jobb i morgen også! Blir lissom ikke kjedelig for man går bort hele fritida si…

 

Vel – får sjekke YR etterpå og se om det blir mildvær.. 🙂

10 kommentarer
      1. Veldig flott, men alt blir så tungt lissom..Går så mye tid til å lempe vekk all denne snøen..
        Den forsvinner jo snart igjen..og blir bare søl før jul!
        Klem..

    1. Liker sånn tørr snø som vi har fått. Jeg måkte gården vår selv i dag, og det gikk lett som en plett med skyffelen. Skikkelig julestemning, så jeg håper snøen blir liggende til over jul. 🙂

      1. Du liker jo snø, men synes det er fint med grønn vinter jeg…
        Litt mer balete og glatt å gå til jobben, men må stå opp enda tidligere.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg