Snart vår…igjen og tur også

 

God kveld folkens…

 

Det er “litt” vår i lufta Vår i lufta……….. litt mindre enn i går og søndag! 

 

Jeg var ute og flakset i går og rakk ikke blogge en gang, men jeg shoppet med meg noen nye solbriller! Elsker jo lilla og ønsker meg LILLA TESLA, men i disse dyrtider så er det enklere å raske med seg et par solbriller! De hadde mange fine farger, og jeg elsker grønt også..Så nesten gang jeg er innafor så kanskje jeg slår til med et par grønne også! Se et innlegg om selve brillene her: Jeg har en drøm 💜 

 

Gleder meg til dra til Åsgårdstrand og sitte på Grand Hotel og drikke hvitvin og være litt kul og se på de kule guttene…hehe.. 🥰

 

 

Besøkte Vigelandsparken i går og det er så fint der! 

 

Like sint som vanlig…❤️ Fineste 

 

 

Det var da jeg skjønte at jeg trengte solbriller!!!

 

 

Men aller først så ble det lunsj på Tullins – favorittstedet mitt…….💜

 

Kos deg med kvelden… 

 

 

 

36 kommentarer
      1. Ja, jeg tok tidlig tog innover og sent tog hjem og var ikke hjemme før nærmere 2200..
        Og da trengte jeg ikke blogge for da hadde jeg mange lesere på gamle innlegg. Plutselig.
        I dag også 🙂 Så snart kan jeg bare bli hun som drar inn lesere på gamle innlegg…hehe…
        ..
        Veldig mye holke og glatt så ikke lurt å dra inn en av dagene nå…Nok lurt å vente litt.

      1. Tusen takk, ja nå begynner det å rykke i reisefoten igjen..
        Var en stille januar…satt bare hjemme og tella penger..For å få hodet over vann! 🙂 klem..

    1. Så kule solbriller da! Viegelandsparken er så fin å vandre i. Jeg går gjerne der når jeg tar turen til Oslo 🙂

      1. Tusen takk, Veldig flott der..Selv om det var litt i glatteste laget i går. Men sånn er jo denne vinteren..
        Fin tur opp dit via Bogstadveien..Nydelig sol og blå himmel..Ja, var en flott dag.

      1. Tusen takk, brillene var så fine og behagelige å ha på.
        Får lage et innlegg bare med de brillene og merke og slikt ..Masse fine farger!
        Må jo kose seg med livet…Tusen takk og klem klem.. min venn <3

    2. Koselig med en Oslo-tur! 🥰 Jeg gikk oppover Bogstadveien sist jeg var i Oslo, men kom ikke så langt som til Vigelandsparken. Jeg har alltid på meg brodder når jeg går tur, men litt dumt om man skal innom butikker langs veien.

      1. God kvelden, ja moro med tur til Oslo. Det er så mye å se og bli kjent med der. Så gøy.
        Men har vært glatt og det er fortsatt mye holke i den parken. Men Bogstadveien var isfri.
        Brodder har jeg brukt mye i vinter, men gatelangs på bytur blir det annerledes.
        Januar var jo glatt, da holdt jeg meg hjemme, ble ingen turer rundt i byer da. Bare her i skogen og Fredrikstad.
        Kos deg videre med kvelden.. 🙂

    3. Lekre solbriller!😎👍🏻
      Fin plassering i dag!👏🏻👌🏻
      Den lunsjen så god ut og jeg misunner deg vårværet.🌞🌼🌱

    4. Gratulerer med 12 plassen, og snart troner du på toppen! Flotte solbriller, og briller må man ha. Mine er rødlilla. Solbrillene er med styrke. Måtte ta de på i bilen for sola titta fram.
      Kos at det ble en tur til Oslo og kafétur.
      Vært i byen hos lege i dag, og orka ikke tråkke på glatta rundt i byen. Klem

      1. Tusen takk, det var gøy. Det var plutselig noen gamle innlegg som ble lest. I morgen er jeg på retur igjen,
        men går helt fint det. Men var gøy å klatre litt.
        Farger er fint – det gjør dagen! Nå når sola og lyset kommer nå, så er det lurt å beskytte
        øynene. Sterkt lys..
        Kos deg med kvelden…Klem..
        P.S. Håper det snart blir ok veier hos dere! 🥰

    5. Leser innlegget ditt dagen etter🤗 Så koselig tur du hadde. Vet du hva? Jeg var i Frognerparken i dag. Altså dagen etter deg. Nesten så vi møttes😉 Jeg skrev et innlegg om parken i dag, som publiseres i morgen🤗

      1. Næ, så artig. Plutselig så møter vi på hverandre en dag. Jeg er stadig innover og
        melder i fra hvis jeg har tenkt meg til Ekebergparken.

      1. Tusen takk, ble bare noen på dette innlegget, tok mange bilder så får vise frem noen flere en dag.
        Klem..
        Brillene var solide og fien å ha på seg.

    6. Kjempekoselig blogginnlegg med fine bilder fra en koselig dag for deg 😊

      Har vært i Vigerlandsparken 2 ganger, men det begynner å bli noen år siden nå. Nå fikk jeg lyst til å besøke parken neste gang jeg skal til Oslo.

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk så hyggelig. Du får ta deg en tur dit når det våres i været. En flott park, men var glatt så gikk bare der det var strødd..Så må innover når det er sol og sommer kjenner jeg..Mye å se på! 🙂
        Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg