snart helg vet dere

 

God kveld….Litt sent inne her i dag. Men timene går. Jobb, og hagearbeid, matlaging og turgåing…Så tiden flyr bare avgårde noen dager. Særlig når det er fint vær og sol… Da er jeg ute rett og slett 🙂

 

I morgen er det allerede helg. Torsdag er det himmelspretten og fredag sånn inneklemt dag. Da tar jeg fri! Så da blir det langhelg og fri 4 dager. Deilig ja, helt herlig. Så bare jobbe i morgen også…Så blir det laaaaang helg! Du ser den? Kan jo ikke bli feil det. Blir å jobbe mer med hagen her hjemme. Nok å ordne med. Planter litt blomster om dagen. Det er koselig.

 

Bare det å kose seg med kaffekoppen på trappa 🙂 på en fridag…Kan ikke noe for det. Men for meg er det mer lykke enn 10.000 kroner…Penger har jo ingen verdi i seg selv. Penger må spres for at skal kunne gi oss noe..Er det ingenting å få kjøpt eller ingenting å bruke dem til – så er det jo ikke noe verdifullt. Men en kopp kaffe er nytelse……… Bildet er fra sommeren 2019, med en linselus…haha…

 

Hei og hå og nyt i vei…Lykken kommer på din vei! Du kan ikke få alt du ønsker deg. Sånn er det, men men plutselig…så er du inne i en god periode!

6 kommentarer
    1. har ikke kommet i gang med hagearbeid jeg i år ,men det er først i dag det egentlig har vært litt vær til det,nå skal ikke jeg gjøre så mye ,men litt blir det og 4 pallekarmer må stelles i grønnsakshagen før noe kan plantes i dem .
      Godt med langhelg ,da får jeg ha mannen hjemme :=) neste helg er det også langhelg,da skal vi til Trøndelag og besøke sønn og hans familie ,gleder meg til det :=)og det er sant som du sier,penger som bare ligger der har ikke verdi i seg selv,men jeg sparer litt har lyst på en leilighet en gang i fremtiden uten masse lån

      1. Deilig med fri og langhelg helt klart. Jeg er godt i gang med hagen i år synes jeg. Etterhvert forflytter jeg meg med litt maling og sånt. Men nå prøver jeg gjøre det fint ute med klipping og planting. Det er kost…Skal kjøpe meg en ny solseng i år også. Den andre jeg hadde tok kvelden…Koselig med tur – deilig. Ja da er det pinse og jeg tar ferie da. Det blir deilig. Jeg også sparer. Til en hytte som du vet…Men akkurat nå så er ikke så lett med folk i huset da må vi kose oss og nyte og ikke spinke og spare. God kveld videre…

    2. Herlig med langhelg ja, skjønner godt du tar fredagen fri. Og flink er du, som jobber i hagen 🙂 Jeg beundrer alle som får til noe mer enn tur. For meg er tur det eneste jeg kan gjøre den dagen, og så må jeg velge turen bort når jeg har andre ting jeg må gjøre. Men får fordele det så godt jeg kan 😀 Herlig årstid nå i alle fall, hage, blomster og grønne plener…veldig kjekt ♥

      1. Tusen takk, ja – hage er morsomt. Og man får resultat etter hvor mye jobb man legger ned. Det er alltid gøy. Men min sykdom mer er annerledes enn din. Dette gir meg energi. Både hage og hus og tur. Men symøte og skravling tapper energien …Rare greier.. Virkelig deilig med fri til å bruke tida mi her hjemme til å få det fint. Beste som er er å stå opp opp på morgenen og jobbe her hjemme….Det liker jeg. Ha en vakker dag…<3 klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg