Snart februar – jeg gleder meg!

 

Hallo i dag er ordet GLEDE  i denne utfordringen med Frodith.blogg.no

 

Nå er det greit, 31 dager ble det med utfordring – jeg holdt ut alle dagene…Jeg har prøvd å lage min egen vri, skriver om livet mitt som i et vanlig innlegg i denne utfordringen for å få litt flyt!  Hvis ikke så kan det bli litt kjedelig..Man blogger jo hver dag om et eller annet også! 

 

Men som sagt jeg gleder meg til ny måned og kanskje litt varmere vær! Jeg legger ved noen bilder fra februar i 2023! 

 

Et ganske ok vær i det jeg ser på bildene.., husker det var litt glatt i Frognerparken i fjor i februar! Så i 2024 er det nok også holke, is og snø og glatt..Men det er lovet begynnende vårvær til helgen..Deilig! 

 

Kanskje man kan ta årets første utepils på brygga i Fredrikstad! 

 

Det må vel være noe å glede seg til 🙂

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer
    1. Jeg tar gjerne litt vårvær nå 🙂 Gøy at du var med hele måneden. 🙂 Nå er det februar snart, og våren like om hjørnet 🙂 Herlig!

    2. Absolutt glade bilder. Og nam til fastelavensbolle. Både du og jeg har holdt ut hele måneden i Frodiths utfordring. 31 bidrag. Vi kan klappe for oss sjøl. Men jammen var det greit å få tips av henne for blogginnlegg også. Sikkert mange flere som også har klart det dag etter dag i 31 januardager.

      1. Takk takk…
        Vi kom i må, synes det var bra jeg..
        Jeg kjenner meg selv og er litt utålmodig med sånne ting. Så at jeg kom i mål
        denne gangen er nesten et under. Men flott med litt drahjelp, absolutt enig der altså.

      1. Her er det spådd to sifret i helgen..
        Og de er ikke meldt kalde denne helgen…skjer det, så løper jeg til byen og til brygga.
        Skikkelig vårtegn..

    3. Jeg er overlykkelig for at den lange og tunge januar måneden er over, og dagene blir lenger og lenger for hver dag. Akkurat nå ønsker jeg meg flere dager med regn og mildvær, sånn at all snøen kan smelte bort 😉 Ha en fortsatt fin kveld, klem 🤗

      1. Jeg også, det har vært den mest snørike vinteren jeg kan huske her nede i Fredrikstad.
        Og den kulda da, nå må resten av isen tine bort og man kan gå normalt ute.
        Kos deg med kvelden, klemmer herfra <3
        🌱🌸

    4. Flotte, glade bilder! Mye å glede seg over – snart vår – og en utepils til helga høres jo ikke dumt ut… 🙂 vel blåst 31 dager – klem <3

      1. Tusen takk, ja deilig med litt håp og litt varmere dager og kanskje is og holke blir på retur…
        Jeg takler i grunn kulde, men is er verre og man er redd for hvert skritt da blir det mer slitsomt.
        Jeg går her hjemme, men tør ikke gå til jobben nå..Så det gledes stort med varme i været!
        Og kanskje kanskje blir det utepils… 🍺 klemmer…

    5. ja det er lov å glede seg til litt mer vår om det er pils eller is det er godt å glede seg til deilige dager ,vi har alle hatt en skikkelig vinter i år ,nå håper jeg vi alle kan få en fin vår også ,mye å glede seg til

      1. Vinteren har vært lang, gleder meg til sol og tørre veier og at man ser flere mennesker ute både her og der..
        slippe lag på lag av klær skal bli deilig..Jeg føler at hele gangen og den ene stua mi er et lager av vinterklær nå.
        Man må jo kle seg når det har vært 21 grader. Holder ikke med en genser da når man skal gå langt!
        Så våren blir bra nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg