små bein setter også spor

 

God kveld…

 

Jeg har vært på jobb, ryddet litt i hagen og senere gått en tur til stranda ved elva nedenfor her. Alltid noe å finne! Et sted som gir meg fred og ro..Deilig. Dere ser at det er flere enn meg som “tramper” rundt på denne stranda..Litt artig synes jeg. Var også større spor, ved siden av…Men likte disse sporene jeg <3

 

Mye å se, mye å oppdage. Bare man kommer seg ut den døra! Jeg liker jo å være ute. Selv om man må kle seg med doble jakker og lue eller hette! For lufta er kald og pisker deg i ansiktet..Det ser varmt ut. Det er det også innimellom, hvis du finner et lunt sted <3 Ikke så mange av dem her på toppen av en øy skal jeg si deg! Det blåser støtt…

 

Deilig på sommeren da, da er det svalt og fint! Merker stor forskjell hvis jeg er hos min mor (hun bor i en bygd og huset ligger i kanten av et fjell og skog…) og kommer hjem her etterpå. Trykkende og tett hos mamma og deilig her hos meg. Hvor det er sjøluft..Og helt uten klegg! Hehe…Vi har spist kylling-nuggets (måtte bruke opp rester fra i går) og med en egge-panne og grov baguett til. Var godt! Kvelden kom og det er deilig. Finner litt ro jeg da med en tekopp etterhvert! 

 

Nyt kvelden og sånn…! 🙂

10 kommentarer
    1. Fint du har fått kommet deg ut ettr jobb både med tur og hagerydding.. 🙂 Sjøluft er deilig..men ikke di dagene det blåser alt for kaldt da.. Så fint bilde av spor..viser at små “føtter” også kan sette avtrykk … <3

      1. Ja, deilig altså…Blåser bra her, men blir jo vant med det! Men jeg har det som måleregel. Er det varmt her hjemme hos meg, da er det strandvær <3

    2. godt å komme seg ut ja ,kan ikke sette seg til inne bare pga kulde,er bare å ta på vinterkleda :=) liker sjøluften jeg også ja ,liker å se sjøen :=) men jeg er glad i fjellet også,men ikke kleggen:=) tror eg må lage noe varmt i kopp jeg også ,ute snør det tett,men det som låg da vi stod opp er borte så det ligger ikke snø på bakken,håper det ikke legger seg til i natt som dei 2 siste nettene

      1. Er bare å finne masse klær å komme seg ut. Da er det deilig. Men klar man for lite på seg og blir lurt at sola skinner….ja – da er man ute og sykler….hehe…Deilig med noe varmt i koppen.

    3. Helt klart, alle setter spor etter seg.. 🙂 Små fugler også. Hvis man ikke spiser dem opp 😀 Jeg så rett etterpå dere hadde spist kyllingnuggets, jeg bare MÅTTE tulle litt 😀

    4. Artig bilde 😊 Jeg har sittet og fulgt med på fuglene ute i dag. Men det blir dårlig med fotspor etter dem på plenen.

      Kos deg med kvelden og tekoppen 😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg