Slapp ut etter 2 timer og 4700 fattigere

Hei, nå er det varmt asså. Så skal lage meg noe enkel mat her nå. Det smaker med noe lett i sola. Satt litt ute. Men orket ikke lenge. Skal gå meg en tur etterpå. Bare spise først…

Jeg var hos tannlegen onsdag før påske. Det meste var bra. Nesten ikke tannsten og tannrens gikk bra. Men det var en gammel fylling som tregte en rens. Så hadde ny time i dag…så var nok derfor jeg ikke fant roen i ferien. Dette ulma litt i hodet. Så da var det til pers med rotfylling og 4700 kroner fattigere. Men tenner må man stelle med da…dyrt er det….men men…Kanskje skrive litt dypere hva en rotfylling går ut på….hehe..ta i et annet innlegg…Nå mat, sulten.

Premie til meg selv, nye briller. Dere vet dem småtinga man fikk etter tannlegebesøk… #tannlege

14 kommentarer
    1. Hoff ja, man kan ha ont i kjeften når man går inn til tannlegen, og svir i pengepungen når man kommer ut 🙂 Skal forresten til tannlegen på torsdag 🙂

    2. Fint og sommerlig bilde av deg 🙂 Dyrt med tannlege ja, men sånt må holdes i orden 🙂 Hadde betennelse i ei tann en gang og da måtte jeg rotfylle .. Tøffe di solbrillene..vel fortjent <3

      1. Tusen takk.. Det var en betennelse her også. Så det på tannkjøttet. Så måtte renses opp i. Tusen takk.. Likte dem her. Store og fine. Dekker litt 😀

    3. Fysj, rotfylling, verste som finnes. Har gjort flere. Gråt i 2 timer på ene gangen. Bedøvelsen ikke virket. Men det gikk bra med deg da 🙂 SÅ bra, og premie 😀

    4. etter en rotfylling trenger en premie ja,har måttet rotfylle 2 ganger jeg også,og jeg har vært syk begge gangene etterpå,måtte tulle meg inn i tepper og holde hele meg varm,frøs så jeg hakka tenner hi hi

    5. Fine solbriller ♥ Jeg har litt solbrilledilla, så jeg kunne også kostet på meg en sånn premie. Men så langt har jeg vært heldige med mine tannlegebesøk, bank i bordet! 🙂
      Håper du finner roen nå når du er ferdig med det tannlegebesøket 🙂

      1. Tusen takk. Har sett at du liker solbriller.. Kjekt. Kuler opp litt… Heldig du da. Blir fort dyrt. Ja. Det var noe som ulma inne i meg hele påska. Rar følelse. For jeg er alltid så lykkelig inne i meg. Kjenner aldri på mørke tanker. Men kan ha vært stress med å tenke penger… Dette er dyrt. Og ikke særlig artig opplevelse heller…

    6. Det er dyrt å gå til tannlegen, når noe skal gjøres. Jeg har vært heldig de siste årene og lagt igjen bare en tusenlapp hver gang. Jeg har fast time i mai, så det er ikke lenge til jeg skal dit 😊

      1. Ja dyre greier… Går til kontroll jeg å. En gang i året… Som regel bare gammel dritt det må ryddes i…. 🧡Bra for deg og lykke til med timen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg