skulle bare ut med søpla

 

Må jo kle seg etter vær og vind. Skikkelig tunge mørke skyer overalt her. Og det har regnet og regnet. Ut måtte jeg. Men jeg har jo utstyr. Så gikk helt greit. ☂️

Etterhvert skal jeg gå litt skritt. Har jo ferie. Men skritt må man ta 🙂 Er meldt bra utover i uka. Så har trua jeg. Men får ta det som det kommer. Uten plan i dag også. Gidder ikke dra noen steder på søndager. Mye er stengt. Liker meg best på hverdager jeg. Ikke at jeg må i butikker asså. Men hvis man først er f.eks i Oslo – så liker jeg å ha muligheter til å titte litt rundt. Såpass dyrt å reise med buss og tog. Sånn tenker jeg i hvertfall. Skal som sagt gå her på Kråkerøy. Male er jo håpløst. Jeg holder jo på med hus og hage denne ferien. Vedlikehold. Det er jo slik det er å eie noe. Må egentlig holde på støtt. For å holde det litt ajour. Huset og hagen min er vel ikke det styggeste i gata etter denne ferien. 🌺Det var det ikke før ferien heller da..For jeg er nok ganske så ivrig med å finne prosjekter på dette huset. ☔️

Kanskje jeg kjører på et hagesenter og titter litt. Kanskje noe salg på gang. Bare sitte sånn hele dagen er jo ikke meg vet dere. Må holde på med noe, gjøre noe! Er bare skrudd sammen sånn. Kan ta en kaffepause på et kvarter. Det liker jeg. Liker å lese, men liker  best å lese på stranda eller på kvelden. Da andre mennesker ser tv, da leser jeg. Jeg holder jo på med den serien Papirslottet. En serie på 12 bøker. Ganske spennende. Men tror ikke jeg kjøper flere serier i fremtiden. Så moro var det IKKE. ☂️

 

Søndag, ikke min favorittdag…:) akkurat…🍒

12 kommentarer

Siste innlegg