Skråblikk på en mandag – 1

 

Mandag og jeg har badet 2 ganger! Vannet blir bare deiligere og deiligere….Får håpe det varer ut hele september også! 

 

Ble stående og snakke med en ung kvinne på stranda i dag. Hun klaget på en som spilte høy musikk og likte det ikke. Hun hadde tatt det opp med vedkommende en gang, man han ga bengen. Hun hadde et poeng, er man i naturen vil man ha fred og ro! Men akkurat dette er håpløst, her nytter det ikke kjempe en kamp! Man må bare selv finne seg en annen plass!

 

Men vi fikk oss en god prat. Deilig å stå der og skavle litt om alt og ingenting. Jeg ga henne noen råd om at hun måtte flytte seg, etterhvert gjorde hun det! Jeg hører jo dårlig så denne musikken sjenerte ikke meg! Var uansett ganske langt vekk! 🙂 De to på bildet her spilte ikke høy musikk, men var en type bortenfor!

 

Likte motivet – i motlys! Røper ingen ansikter her! 

 

 

Naturen lever sitt eget liv – vakkert! 

 

#skråblikk

16 kommentarer
    1. Vi bada i går..helt nydelig var det ! Vakre bilder her hos deg… Litt lyd må man tåle, men direkte bråk er jo ikke noe hyggelig når en skal slappe av.. men jeg hadde nok bare flytta på meg selv ..uten å si noe.. slik du foreslo til den dama….. Klem <3

      1. Tusen takk, vannet er helt nydelig om dagen. Hun ville bort å klage til han typen igjen og det er jo ganske dødfødt. Ville drøfte det med meg. Hun slet og fikk ikke konsentrert seg. Hun leste fag.
        Men å snakke 1 eller 10 ganger funker kke…Sånn er reglene ved stranda. Den som ikke passer inn må gå…
        Tusen takk, likte det øverste bildet godt. Klem til deg.

    2. Helt utrolig… dere har jo nesten full sommer ennå. 🙂 Synd at ikke folk kan vise hensyn, det koster slett ingenting. 🙂 Her tenkes det ikke så mye på bad, i alle fall ikke utendørs 😀 Dá er det desto finere å følge med der hos deg 🙂 Klem

      1. Tusen takk, ja – det er deilig. Været er mye bedre nå synes jeg enn i sommer når det var altfor varmt og klamt. Nå er det helt perfekt vær! Bare helt nydelig. Måtte det vare!
        Han typen her digga bare seg selv….noen mennesker er slik.
        Håper på litt bedre vær hos deg da 🙂 God natt….Sov godt….

    3. Ja naturen lever sitt eget liv 🙂

      Noen tror at alle vil høre ens egen musikk :-/ ….. Men det er fortsatt mange av oss som liker stillheten i naturen – og da er det bare å flytte seg unna, tenker jeg også 🙂

      1. Jeg orker veldig lte andres musikk. Men her var jeg jo heldig med min dårlige hørsel 🙂
        I naturen elsker vi stillhet. Vil vi ha liv og røre får vii gå på byen.

    4. Bildet i motlys er flott! Dere har fortsatt sol og bading og strandliv. Her er det grått, regn innimellom og kaldt. Null bading utendørs. Er plagsomt med musikk som spilles høyt, men det beste er jo bare å flytte seg lenger unna. Vi pleier og være på vogna og tvers over fjorden var det noen som spilte høy musikk hele dagen. Jeg hørte det ikke men mannen. Lyd kan bære langt.
      Nyt sommerdagen og jeg skal svinse innom Sparkjøp og Rusta. Nyt dagen. Klem

      1. Tusen takk, grått her i dag også. Men er meldt sol igjen i morgen! Håper du kosa seg i butikker..
        Lyden bærer langt ved vannet! Folk er jo var på det, men akkurat der har vi en fordel….
        Klem og fin kveld.

    5. Sommeren varer og varer hos deg! Lekre bilder også! Litt lyd må man vel tåle, men er man ute i naturen, så må man ta hensyn til andre! Elsker man kjempehøy lyd, så får man være hjemme og inne! Klem <3

      1. Tusen takk, Han spilte høyt og hun kvinnen taklet ikke noe lyd…
        Så ble jo kræsj det…Jeg satt midt i mellom og hørte ikke en dritt…hehe…
        Klemmer….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg